halusitko vieraita synnärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoin kaikille että en halua sinne kauheesti vieraita, ihan muutama lähin ihminen kävi. Eikä siellä sairaalassa mutu-tuntuman mukaan tykätty kovin sankoista vierasjoukoista!

Halusin rauhaa minulle ja vauvalle tutustua. Ja olinkin aika väsy koko sairaala-ajan, imetyskin takkusi, niin olisi ressannut jos koko ajan joku olisi ollut läsnä. Kotiin tullessa halusin myös rauhoittaa ekat päivät ja soittelin sitten itse ihmisille kun kaipasin seuraa!

minulle olisi riittänyt mies ja lapset. Yksi lapsista oli vauvojen teholla ja vauvojen vuodeosastolla ja eikös yksi täti sinne miehen mukana tunkenut sinnekin ja oli sitten pää yhden keskosvauvelin sängyssä kohta. Suututti ja hävetti! Että ei ihmisellä järkeä.....

Minä tykkäsin kun vieraita kävi synnärillä. Siellä kävi aika pitkäksi viimeiseltä kun muutama vaan kävi katsomassa. Ja toiseksi käyn mieluusti kavereitani synnärillä katsomassa, siellä on se oma fiiliksensä ja sitten saa kotona alkuun oman ns. pesimärauhan, mutta olen kysynyt heiltä ensin että saako siellä käydä heitä katsomassa. Ja jos vastaus no ei, niin sitten en mene ja hän saa oman rauhan siellä.

Toisen lapsen kanssa olen tiukkana. Meitä saa tulla katsomaan silloin mies, esikoinen ja isovanhemmat,siinä se.Muut saa odotella että kotiudutaan. Viimeksi hieman ahdisti kun porukkaa ravas koko ajan ja tosiaan paikalla olis saanut olla vain edellämainitut..

Minua ja vauvaa on käyneet katsomassa vain tuoreet isovanhemmat, lisäksi esikoista kävi kummityttöni vanhempineen katsomassa.

Sitten saa vieraita minun puolestani tulla kun äiti on saanut kunnolla levättyä. Kuopusta tuli miehen vanhemmat katsomaan heti samana päivänä illalla kun vauva oli aamulla syntynyt. Meinasin nukahtaa pystyyn valvotun yön jäljiltä. Jos appivanhemmat olisivat minulle soittaneet ensin ja ilmoittaneet tulostaan, olisin päästänyt heidät vasta seuraavana päivänä...

Yhteistyössä