Ja Riki Sorsan veli. Eihän se ollut enää salaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30318694:Eniten kumminkin mua jotenkin pelottaa se hetki, kun palstalle selviää että olen myös Tauski
Ja Riki Sorsan veli. Eihän se ollut enää salaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30318694:Eniten kumminkin mua jotenkin pelottaa se hetki, kun palstalle selviää että olen myös Tauski
Tititii tititii nyt muuttohaukka iskee.Ja Riki Sorsan veli. Eihän se ollut enää salaisuus?
Äläpä yritä hämätä. Tiedämme että sinä olet Blume.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30318558:Njääh, en jotenkin usko, että Blumella on alter egoa täällä.
:O :wave:Mä voin myös tehdä tunnustuksen. Joku sitä epäilikin vuosia sitten, teki oikein ketjun siitä.
Tumpula on Sleepyhead. :/
ruho tiskipöydälle ja hommiin.Lukaisin Metsänpeiton kirjoituksia ja oikeasti kirjoitustyylissä on paljon samaa Blumen kanssa. Niin paitsi että ei ollut mitään "olen patologi ja teen töitä kotonani" -juttuja.
Lukaisin Metsänpeiton kirjoituksia ja oikeasti kirjoitustyylissä on paljon samaa Blumen kanssa. Niin paitsi että ei ollut mitään "olen patologi ja teen töitä kotonani" -juttuja.
Minä tiesin sen. Massiiviset tiimarivihkomerkinnät osoittavat eittämättä sinun ja Blumen kirjoitustyylin olevan liian samanlaiset ollakseen... erilaiset.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30318501::snotty: :xmas:
Missä veskaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30318694:Eniten kumminkin mua jotenkin pelottaa se hetki, kun palstalle selviää että olen myös Tauski