Koitanpa taasen.. Eli olisiko halukkaita tapaamiseen? Laittakaa alle paikka / aika ehdotuksia.
Riksis 09.04.2006 #1 Koitanpa taasen.. Eli olisiko halukkaita tapaamiseen? Laittakaa alle paikka / aika ehdotuksia.
Ikivilu 16.04.2006 #4 Mä tuun kans! Pyörin suurimmaksi osaksi tuolla toisella foorumilla, enkä tätä aina muista käydä lukemassa.. Riksis, potki mua aina välillä mesessä, että muistan! =)
Mä tuun kans! Pyörin suurimmaksi osaksi tuolla toisella foorumilla, enkä tätä aina muista käydä lukemassa.. Riksis, potki mua aina välillä mesessä, että muistan! =)
Maikku28 12.05.2006 #7 joo muakin kiinnostaa.. odotan esikoista.. oletteko muut odottavia vai jo lapsellisia (heh mikä sana)?
joo muakin kiinnostaa.. odotan esikoista.. oletteko muut odottavia vai jo lapsellisia (heh mikä sana)?
Maikku28 12.05.2006 #8 niin se paikka pitäis keksiä.. ei näköjään hirveästi ollut edotuksia tullut.. olisko se keskusta joku kiva kahvila vai mitä olis mielessä ??
niin se paikka pitäis keksiä.. ei näköjään hirveästi ollut edotuksia tullut.. olisko se keskusta joku kiva kahvila vai mitä olis mielessä ??
Maikku28 12.05.2006 #9 Niin ja aika ja paikka kannattaa laittaa myös tonne ystävä puolelle tapaillaan osioon .. mä en ole itse edes tätä kokoontumis kanavaa huomannut
Niin ja aika ja paikka kannattaa laittaa myös tonne ystävä puolelle tapaillaan osioon .. mä en ole itse edes tätä kokoontumis kanavaa huomannut