Halukasta naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uni voitti:)...ennen sitä olin yksin suihkussa...ajattelin miten olisit minut pessyt joka paikasta...koskettanut hellästi niskaani,kaulaani,lämpöisen veden helliessä ihoani samalla...jatkanut alaspäin,hakeutuen täyteläisille rinnoilleni,nyt jo määrätietoisemmin...vatsalleni,edeten aina vain alaspäin..miten olisin saanut vuorostani pestä sinut ja kalusi sekä hyväillä sitä tuoden sinulle ihanan nautinnon:)Aaah...pilluni alkaa kostumaan jo ajatuksestakin...Nyt töihin,ei auta!!!

Aamujäykkä kaluni kaipaisi nyt kosteaa pilluasi,tulisit päälleni aloittaisit hitaasti lantion pyörittämisen,laittaisit rintasi ja kovan nännisi suuhuni,peppusi pyörii kovaa vauhtia,olet aivan märkänä,laitan sormeni pyllyysi,tunnen kuinka pillusi lihakset alkavat sykkiä:)

Huh huh:)nyt ei saa kiusata,olen herkässä tilassa:)kalu kovana kävelen ympäri tupaa odottaen et törmäisi johonkin kosteaaaan:)tuntuu jo kohta että heikottaa alkaa:)jos sul h-k tauko niin soita:)ja taina?

Muistinkin sinut taina suihkussa ollessani,tietysti kaluani pestessä:)muistatko?Minä muistan ja muistelin niin sinun kiimaista ääntäsi yms yms että pesin kaakelitkin kylppäristä:)

Kuvasin helinäkeiju itseäni suihkussa kuinka mies pesee pohjalaistajörmy kyrpäänsä kun ois num.Niin laittaisin sen piristykseksi:)apua,haluni nousee taas kuin aurinko,hitaasti mutta varmasti:)