Haluisitko olla nuorempi kuin olet?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten pin voi olla 34vuotias! Äsken olit melkein teini ja olit aktiivipalstalainen täällä! Aika menee nopeasti! Mitä kuuluu? Onko tullut lisää lapsia? Muistan että sait ainakin kaksi lasta ja opiskelit? :)
 
Pin
Miten pin voi olla 34vuotias! Äsken olit melkein teini ja olit aktiivipalstalainen täällä! Aika menee nopeasti! Mitä kuuluu? Onko tullut lisää lapsia? Muistan että sait ainakin kaksi lasta ja opiskelit?
Juu taisin olla ehkä 20 kun tänne eksyin. :D
Hyvää kuuluu, valmistuin siitä koulusta, elämä rullaa mukavasti ja perheeseen kuuluu nyt neljä lasta.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
29 ja jos vois siirtää nykytilanteen tohon jonnekkin 20 tai vähän päälle ikään niin ei kyllä haittaiskaan 😁 tosin moni pitänyt nykyäänkin vielä mua alta 29 vuotiaana, kunnes puheeks tullut.
 
Kropan kunto kun on mennyt 3 vuodessa niin paljon takapakkia, niin pakko sanoa, että vähän nuorempi vois olla. Toki nyt ihan viime aikoina ollut positiivista kehitystä, joten kyllähän tässä pärjäilee.

Terveydestä kannattaa nauttia, niin kauan kuin sitä piisaa. Itsellä toki olen nykytilanteeseen suht. tyytyväinen. Kaikkia perusjuttuja voi kuitenkin tehdä. Toki sitä liikunnallisena ihmisenä joskus harmittaa kun ei enää samalla tavalla pysty tekemään "ihan mitä tahansa". Joka asiassa huomioitava se, että fysiikka ei vaan kestä.

Elämä suurimmaksi osaksi ollut aika hyvää, mutta tavallaan en haluiaisi niitä elää uudestaan. Eihän se sitten olis sama.
 
Olen juuri tarpeeksi vanha ymmärtääkseni, että ihmiselle on pars aika se omansa. Maailma muuttuu ja mitä enemmän loitotaan siitä lähtökohdasta, sen huonommin voidaan.
Siksi ei mitään iänpidennyksiä, kiitos.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja diogenes post: 34236267:
Olen juuri tarpeeksi vanha ymmärtääkseni, että ihmiselle on pars aika se omansa. Maailma muuttuu ja mitä enemmän loitotaan siitä lähtökohdasta, sen huonommin voidaan.
Siksi ei mitään iänpidennyksiä, kiitos.
Onneksi näin. Ja siippa vanhenee samaan tahtiin☕
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes57

Yhteistyössä