Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:
Kyllä minä miestä kunnioitankin kaikessa, paitsi tässä ettei haluakaan enää montaa lasta, kuten aluksi.
Olen katsellut netistä tila-autoja ja me voitaisiin vaihtaa sellaiseen ja mahduttaisiin isompana perheenäkin. Ei ne ole sen kalliimpia kuin meidän nykyinenkään auto. Ei suinkaan auton perusteella lapsia kukaan jätä tekemättä. Lapsille ei välttämättä tarvitsekaan omaa huonetta, on vain hyväksi jakaa huone toisten kanssa. Toki tähän taloon saisi helposti laajennuksenkin jos tarvis tulisi, olen vähän suunnitellut mielessäni miten sen voisi toteuttaa.
Näköjään kukaan tässä ketjussa ei ymmärrä äidin tarpeita ja äidinrakkautta, mutta kaipa kaikkiin aloituksiin vaan pitää saada v....lla vaikkei aihetta oikeasti olisikaan.
Mä ymmärrän sua Aapee kyllä hyvin. Mä oon kanssa tosi lapsirakas ja vauvakuume vaivaa mua varmaan ikuisesti. Se on mieletön se vauvan kaipuu! Meillä kanssa mies ei halua enää lisää lapsia, MUTTA meillä on jo 6 lasta... Ja niin ihania kaikki! Olen yrittäny ajatella, et keskityn nyt näihin pienokaisiin ja murkkuihin ja antaisin rakkauttani niille. Sitten, jos joskus ihme vielä tapahtuu ja mies suostuisikin yhteen uuteen vauvaan, ni oon kyllä ikionnellinen! Nyt on vaan pakko hyväksyä nää asiat näin, ku ei yksinkään voi vauvaa hankkia...