Haluiaisitko kaverisi lapsineen kylään jos kaveri kertoo edellisenä päivänä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kaveri vaan soitti yksi päivä, että voisivatko he tulla lasten kanssa kylään. Ja edellisenä päivänä oli kertonut, että heillä on kihomatoja. No onneksi olin töissä. Ja valitettavasti myös, sillä olisi ollut muuten kiva nähdä, mutta jo viime talvena onnistuttiin päiväkodin kihomadot välttämään enkä niitä halua mistään meille.

Ei kummassakaan tapauksessa kyläilyä!! Eihän sitä tiedä kuinka pitkään kihomato "epidemia" jatkuu ennenkuin on oireeton.

Ja kun niitä munia et näe... kulkeutuu vaatteissa ja käsissä yms. Lääkkeet ei tehoa kihomadon munaan vaan vasta matoon... että vaikka he ovat lääkkeet syöneet, voivat he kuljettaa munia mukanaan ja tartuttaa teidän perheen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pom:
Ei kummassakaan tapauksessa kyläilyä!! Eihän sitä tiedä kuinka pitkään kihomato "epidemia" jatkuu ennenkuin on oireeton.

Ja kun niitä munia et näe... kulkeutuu vaatteissa ja käsissä yms. Lääkkeet ei tehoa kihomadon munaan vaan vasta matoon... että vaikka he ovat lääkkeet syöneet, voivat he kuljettaa munia mukanaan ja tartuttaa teidän perheen.

tekeekös ne munat jo sitten munia? vai kuvitteletko että lääkkeen oton yhteydessä ja sen jälkeen joku on niin tyhmä että ei peseydy ja siivoa? hoitoonhan saa mennä heti seuraavana päivänä kun lääkkeet on otettu. me ei imetä sormia, pakkohan sen munan on suuhun eksyä ennenkuin siitä mitään matoa edes tulee.

mä todella voin ottaa matopyllyt(lääkittynä) meille kylään, mutta en mene itse matolaan mielellään.

Yhteistyössä