Haluatteko tosi helpon ja ihan mielettömän hyvän vinkin vappuun? (resepti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nam

Vieras
Tonnikalatahna! Just tein itse ja syön tässä Väinämöisen palttoonnappien kanssa. Ihanasti vähän napitkin ehtivät pehmentyä.

Pieni satsi:
1prk tonnaria öljyssä
1prk ruohosipulituorejuustoa
puoli purkkia creme fraichea ja puoli punttia tuoretta tilliä.
Kaikki sekaisin ja nauttimaan!

Itse tein tuplasatsin, ja toiseksi purkiksi laitoin katkaraputuorejuustoa, sopii tämäkin hyvin.

Voin ehdottomasti suositella!

Illemmalla ajattelin testata vielä kinkkuversion, siihen ajattelin laittaa
valkosipulituorejuustoa ja ruohosipulituorejuustoa molempia purkillisen, creme fraichea purkki ja 200g kinkkusuikaleita sekä puntti persiljaa. Luulen että tulee hyvää siitäkin :)

Helpot tarjottavat vappupöytään, täytteen kauniisti tarjolle ja noita väinämöisen palttoonnappeja toiseen kulhoon.

Kiitti vinkistä! Minkä kokoisia purkkeja on tuo tuorejuusto ja creme?Oliko tonnikala hiutale vai pala?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Minkä kokonen tuorejuusto?? 200g vai 100g? kuullostaa hyvältä :)

200g purkkeja mä käytin, luulen että 100g on ihan liian vähän. Ehkä sitruunaa vois laittaa tähän tonnaritäytteeseen vielä vähän, jos tykkäis. Mutta tosi hyvää näinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Kiitti vinkistä! Minkä kokoisia purkkeja on tuo tuorejuusto ja creme?Oliko tonnikala hiutale vai pala?

Creme oli se sellainen valion purkki, oisko siinä jotain desi tms? Tonnikalan ostin paloina, kun en itse henkoht. tykkää siitä hiutaleesta. Ja taitaa tulla liian rasvaista jos tekis hiutaletonnarista..

Yhteistyössä