Haluatteko todella tietää miksi ilkeilen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jokainen joka ilkeän kommentin minulta saa, on ollut minulle ilkeä tai jollekin muulle palstalaiselle. Niin te vaan mustat luulette että jos on harmaana niin ei välitä eikä muista. Minä kyllä tiedän jokaisen ilkeän nikin eikä siihen tarvitse mitään tiimarinvihkoa. Niin monia kertoja olen todella apua tarvinnut ja saanut niskaani teidän pahat sanat. Että jos valitatte veetuilevista harmaista niin te olette ne jutut ansainneet, jotenkin olette olleet ilkeitä väärässä paikassa ja väärälle ihmiselle. Kukaan ei ilkeile ihmisille joka on aina mukava ja avulias.

Ai jaa? Ja ketä kohtaan esim Turkilmas on ollut ilkeä? Ja niines sekin saa kuulla läskikommenttia jne. Mut ilmeisesti Turkilmas onkin siinä ilkeä tms. kun kehtaa olla läski ja pilata muiden ihmisten maisemat tms :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ethän sä sillon ole itsekään aina mukava. Ja kukaanhan ei ilkeile ihmiselle, joka on aina mukava, muista se.

Minulle saakin ilkeillä, enkä itke siitä täällä. Mutta minä en taistelua aloita enkä ilkeile kenellekään joka ei itse ole tehnyt sitä ensin. Minulle tämä palstailu on ihan harmitonta hupia ja jos keksin jonkun loistavan heiton (joka sattuu olemaan ilkeä) niin viattomiin en sitä kohdista, vaan juuri teille palstan pahiksille.

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Tosi kypsää sakkia täällä taas tänään... kiusaan sinua kun sinäkin kiusaat minua...?

Ei se niin vakavaa ole, mutta miksi totuutta ei saisi kertoa? Moni musta todella ilkeä ihminen kun tuntuu olevan aidon hämmäsrtynyt siitä että saa paljon kakkaa niskaa, eikä edes käsitä että ihan oma moka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jaa? Ja ketä kohtaan esim Turkilmas on ollut ilkeä? Ja niines sekin saa kuulla läskikommenttia jne. Mut ilmeisesti Turkilmas onkin siinä ilkeä tms. kun kehtaa olla läski ja pilata muiden ihmisten maisemat tms :D

Ne turkilmaksen vihaajat kuuluu ihan eri luokkaan kuin minä, ne on niitä omaan elämänsä tyytymättömiä jotka ei voi sietää onnellisuutta kenelläkään.

Mitä hittoa sitä muistamaan, että joku on joskus ollut ilkeä? Eiköhän jokaisella ihmisellä ole välillä pahoja päiviä ja välillä saa sanoa rumastikkin. Ei sitä tarvii loputtomiin kostaa täällä sitten niille tunnistetuille nimimerkeille ilkeilemällä.

Miksi sinä Rukoilijasirkka poistit nikkisi aloituksesta? Ps. Kuinka voit täsmäilekillä harmaille? Ethän mitenkään voin tietää, kuka on kuka. Itsekin olen päässyt ilkeilystäsi osalliseksi...Muista myös, mitä Raamattu sanoo toisen posken kääntämisestä ja tutkiskele itseäsi!!

Alkuperäinen kirjoittaja öh?:
Miksi sinä Rukoilijasirkka poistit nikkisi aloituksesta? Ps. Kuinka voit täsmäilekillä harmaille? Ethän mitenkään voin tietää, kuka on kuka. Itsekin olen päässyt ilkeilystäsi osalliseksi...Muista myös, mitä Raamattu sanoo toisen posken kääntämisestä ja tutkiskele itseäsi!!

Mitä sekoilet, mene hoitoon.

Sori. ehkä sitten katsoin väärin??

Mutta koska olet usein ilkeä, mieti ihan tosissaan tuota toisen posken kääntämistä.

Sori. ehkä sitten katsoin väärin??

Mutta koska olet usein ilkeä, mieti ihan tosissaan tuota toisen posken kääntämistä.

MIetippäs kuule iha itte, ihan omalle kohdalles noita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jokainen joka ilkeän kommentin minulta saa, on ollut minulle ilkeä tai jollekin muulle palstalaiselle. Niin te vaan mustat luulette että jos on harmaana niin ei välitä eikä muista. Minä kyllä tiedän jokaisen ilkeän nikin eikä siihen tarvitse mitään tiimarinvihkoa. Niin monia kertoja olen todella apua tarvinnut ja saanut niskaani teidän pahat sanat. Että jos valitatte veetuilevista harmaista niin te olette ne jutut ansainneet, jotenkin olette olleet ilkeitä väärässä paikassa ja väärälle ihmiselle. Kukaan ei ilkeile ihmisille joka on aina mukava ja avulias.

Näin se on.

Yhteistyössä