No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Miten olet "sairastunut" addiktiin?
Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Mää oon ollu aina tällänen....
Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Se jääköön salaisuudeksi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Siis täh? Miten voi olla seksi addikti jos ei ole miestä? Vai vastaantulijoiden kanssako paneskelet? Bongaat baareista? Kenen kaa sä toteutat addiktia?
Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Se jääköön salaisuudeksi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Siis täh? Miten voi olla seksi addikti jos ei ole miestä? Vai vastaantulijoiden kanssako paneskelet? Bongaat baareista? Kenen kaa sä toteutat addiktia?
En voi kertoo, sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Se jääköön salaisuudeksi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Ei käy mun on pakko saada tietää?
Työpaikalla?
Ex-mies?
Naapuri?
Jokin vakipano?
Kerro, kerro!
joo, mä voin auttaa palstan puolestaAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:En voi kertoo, sorry!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Se jääköön salaisuudeksi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:No kun mulla ei oo miestä....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei se nyt sitten onnistu? hommiin vainAlkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Valitettavasti...taidan olla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kui? Eikun paneskeleen vain. Oletko seksiaddikti?Alkuperäinen kirjoittaja HotDarkFlower:Haluaisin ja monta kertaa, mut nyt ei kyl siihen pysty.....
Ei käy mun on pakko saada tietää?
Työpaikalla?
Ex-mies?
Naapuri?
Jokin vakipano?
Kerro, kerro!
Kyllä menisi maku koko touhusta jos joka päivä haluais, tai sais.... Siis en halua. Laatu korvaa määrän minun mielestä..Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Joo en todella jaksaisi joka päivä, eli en halua.
näin juuri..Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:en nyt välttämätt suoraa panemista mutta erotiikkaa pitää olla joka päivä
kohtalotoveri :hug:Alkuperäinen kirjoittaja AnttiTre:Joka päivä mieli tekis! Mutta valitettavasti halut ja todellisuus eivät kohtaa...