Haluatteko/halusitteko tietää kumpi tulossa ? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Esikoisesta olin ehdoton etten halua tietää.
Nyt en tiedä mistä syystä mut nyt haluaisin tietää ja keskiviikkona kysyinkin kun yksityisellä lääkärissä/ultrassa kävin mutta ei lääkäri saanut vielä selville vaikka yrittikin =)
Seuraava ultra on julkisella puolella ( rakenneultra 24.10 ) ja oon saanu sellasen käsityksen että KOKS:issa ei kerrota joten odottelen joulukuista lääkärikäyntiä taas yksityiselle puolelle niin sitte saadaan varmasti jo tietää =) :heart:

Molemmista pojista olen tiennyt, että poikia tulee. Ja on ollut hyvin varmoja havaintoja ja useammassa ultrassa todettuja. Ja tää kuopuksen 4d ultra oli kyllä ihan selvä ja saatiin jopa erillinen kuva sukupuolesta mukaan sieltä..Siis monen muun kuvan lisäksi.

Ja nyt masuvauvasta TAHDON tietää kumpi tulee..

Esikoisesta en missään nimessä halunnut tietää.Toisesta oisin halunnut mutta mies pisti vastaan.Ja jos oisin vain omaan tietoon sen urkkinut niin ois se mies nähnyt naamasta,en osaa kyllä pitää pokkaa tommosissa asioissa.Vajaa vuorokausi ennen kuin vauva syntyi kävin ultrassa ja kysyivät haluanko tietää sukupuolen,mutta en enää halunnut.Pianhan se selvisi sitten =)

Esikoisesta eivät suostuneet kättärillä kertomaan sukupuolta, mutta itselläni oli vahvasti poika olo, ja poikahan sieltä tulikin :heart:
Toisen raskauden aikana olin aivan varma että poika tulee, ja ultrassa näkyikin sitten sukukalleudet erittäin selvästi, ja poikahan se siis toinenkin oli :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:
Esikoisesta eivät suostuneet kättärillä kertomaan sukupuolta, mutta itselläni oli vahvasti poika olo, ja poikahan sieltä tulikin :heart:
Toisen raskauden aikana olin aivan varma että poika tulee, ja ultrassa näkyikin sitten sukukalleudet erittäin selvästi, ja poikahan se siis toinenkin oli :heart:

Tajusin juuri etten vastannut itse kysymykseen lainkaan vaan jaarittelin omiani =)
Eli halusin tietää sukupuolen kummassakin odotuksessa

Yhteistyössä