[QUOTE="...";30765549]Ei se ole huono testi kun kysymykset näkyvät. Lisäksi voit tarkistaa miten mikäkin puolue on äänestänyt missäkin kysymyksessä. Mutta jos nuo asiat eivät ole tärkeitä niin jätät ne väliin. Voit itse käydä poimimassa äänestystuloksia muualta kuka on äänestänyt kuten haluat.
Mutta ilmeisesti vain haluat Perussuomalaiset ykköseksi, siihen ei taas testejä tarvita. En minäkään aio äänestää tämän testin mukaan mutta ei se huono testi ole.[/QUOTE]
Mitä teen testillä, josta on jätetty monet tärkeät kysymykset pois ja joudun ne vastaukset haalimaan muualta, ja jossa moneen kohtaan voin vastata tyhjää koska asia on yhdentekevä? Eiköhän se silloin nimenomaan ole aika paska eli aivan liian suppea testi. Sinä toki saat pitää sitä hyvänä. Itse toivon lähinn ettei kukaan äänestä pelkästään tuon testin perusteella...
Ei testin tulos tarvitse olla persut, lueppa tarkemmin mitä sanoin. Kyseenalaistin sitä antaako tuo testi minulle oikeasti sopivaa ehdokasta, koska se on niin suppea ja kysymyksistä moni yhdentekevä. Ennemminkin tuossa oli triviaalitietoa eri puolueiden äänestystuloksista.