Haluatko sinäkin olla kaikkien kadehtima palstalainen?

  • Viestiketjun aloittaja ookkona kade
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ookkona kade:
Myös kannattaa mainostaa mitä tukia saa ja mistä, sekä esittää sossun kanta-asiakas kortti ja kertoa millaset kuukausi bonukset tilille rapsahtaa.
Kateutta myös tuo ystävyys jonkun palsta koviksen kanssa (jos et itse oo sellanen)( voin myöhemmin kertoa miten sellaiseksi tullaan). Myös modeoraattorin suosioon pääseminen voi muodostaa närää.
Niin just kannattaa mainita kuinka monesti on nähnyt vakipalstalaista livenä, esim. fjongaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pappa betalar myös puhelin ja nettilaskut, ostaa ruokaa, sullekin uusia vaatteita. Antaa rahaa, että pääset rentoutumaan baariin. Baarissa pokaat sitten jonkun palstalaisen miehen ja tulet tänne kertomaan kuinka hyvä pano se Martti-Erkki oli.
puhumattakaan siitä kuinka pappa betalar biilin ja siihen bensat... kyllä martti-erkillä kävi mäihä :snotty:
 
ookkona kade
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ookkona kade:
Myös kannattaa mainostaa mitä tukia saa ja mistä, sekä esittää sossun kanta-asiakas kortti ja kertoa millaset kuukausi bonukset tilille rapsahtaa.
Kateutta myös tuo ystävyys jonkun palsta koviksen kanssa (jos et itse oo sellanen)( voin myöhemmin kertoa miten sellaiseksi tullaan). Myös modeoraattorin suosioon pääseminen voi muodostaa närää.
Niin just kannattaa mainita kuinka monesti on nähnyt vakipalstalaista livenä, esim. fjongaa.
Ja myös on suositeltavaa mainostaa että on NYT laittanut y-viestin jollekkin ja NYT vastaa siihen ja NYT on loota täynnä ja NYT meen tyhjää sen. Muut huomaavat että oot suosittu ja sulla on paljon kavereita.
Kannattaa myös tehdä provokaatisia aloituksia kuten, EX ON PASKA, PANIN YHTÄ (VARATTUA)MIESTÄ...jos nuo ei tehoa niin ota yleisivistävät kehiin eli, ABORTTI, USKONTO JA LAPSILISÄ. Näin muut huomaavat taas suosiosi kun saat paljon vastauksia, joita vähemmän tunnetut voivat kadehtia.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksi yh:lla olisi enemmän vapaa-aikaa? Yhtälailla se mies voi lapsia hoitaa silloinkin kun asutaan samassa.
Mitä vapaa-aikaa se sitten on että ukko on siel kotona etkä voi olla siellä edes yksin. Mulla on jokatoinen vkl täysvapaus tehdä mitä haluan tai olla tekemättä, ja saan lapsen muutenkin isälleen ihan koska haluan.. Ei sitä tommonen rouva voi ymmärtää miten ihanaa se on. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksi yh:lla olisi enemmän vapaa-aikaa? Yhtälailla se mies voi lapsia hoitaa silloinkin kun asutaan samassa.
Mitä vapaa-aikaa se sitten on että ukko on siel kotona etkä voi olla siellä edes yksin. Mulla on jokatoinen vkl täysvapaus tehdä mitä haluan tai olla tekemättä, ja saan lapsen muutenkin isälleen ihan koska haluan.. Ei sitä tommonen rouva voi ymmärtää miten ihanaa se on. :p
Etkö sä pääse itse kotoota pois? Luulisi että vesimies haluaisi nimenomaan vaihtaa välillä maisemaa.
 

Yhteistyössä