Haluatko laihtua? Tällä ruokavaliolla onnistut!

  • Viestiketjun aloittaja Vieraszz
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="paula";30683793]Ja höpsistä!
Siinä on niitä samoja jäämiä, mitkä ovat jo kauan tappaneet mehiläisiäkin. Niillä samoilla mehiläisillä ei mitään tutkimuksia enää tehdä... Kun joku väitti, että tutkitaan lisää:-D

Onhan teitä sumutettu jo aika hyvin:-D
Company History

Toi linkki ei ehkä kuulu suoraan rapsiin, mutta kasviöljyihin kuitenkin.[/QUOTE]

Mä olen itseasiassa jopa sumuttanut rapsia kasvinsuojeluaineella. Kai siis saanut suuremman annoksen mitä kukaan sitä vain syövä milloinaan tulee elämänsä aikana saamaan.

Oon vissiin järeämpää tekoa kun olen yhä ihan terve. Ja hyvä niin.

Multa kun menisi järki jos pitäisi joka hiivatin aineesta ottaa selvää ja tihrustaa pikkutekstejä pakkauksista.
 
"paula"
No, ei kai sitten haittaa sekään, jos jonkun tuotetiedot on kirjoitettu väärin,. Minua haittaa, jos hakukone ei löydä sitä, mitä en halua ostaa, kuten teollista soijaa, joka on usein e-vitamiinin muodossa. Esimerkkinä vaan tämä. Niitä virheitä on toki muitakin: googlaile
alkatokoferoli verman
 
hepulis
Paula armas. Tiestihän että luomutuotteet ja normituotteet menee autuaasti joskus sekaisinkin ;) vai oletko niin sinisilmäinen että kuvittelet sanan luomu takaavan kaiken? ;)
 
"jeps"
[QUOTE="paula";30683793]Ja höpsistä!
Siinä on niitä samoja jäämiä, mitkä ovat jo kauan tappaneet mehiläisiäkin. Niillä samoilla mehiläisillä ei mitään tutkimuksia enää tehdä... Kun joku väitti, että tutkitaan lisää:-D

Onhan teitä sumutettu jo aika hyvin:-D
Company History

Toi linkki ei ehkä kuulu suoraan rapsiin, mutta kasviöljyihin kuitenkin.[/QUOTE]

Tiedäkö mitä, luonnossa mehiläiset kuolee moneen muuhunkin juttuuu, mihin ihminen ei kuolekaan....Ja jos väität että altistumat alla gramma painoiselle eliöllä ja 60-70kg on vertailukelpoisia (+ että tiettävästä mehiläisten fysiologia on täysin erilainen kuin ihmisen)?

Kuten joku sanoin, sulta puuttu kyllä kielätämättä ihan perustason osaamista.
 
"paula"
Paula armas. Tiestihän että luomutuotteet ja normituotteet menee autuaasti joskus sekaisinkin ;) vai oletko niin sinisilmäinen että kuvittelet sanan luomu takaavan kaiken? ;)
En tosiaankaan:
luomusokerista tulee migreeni - tavallinen ei tee sitä, mut sen viljely on tie kuinka kauan ollut myrkyillä kyllästettyä:
Siemenen käsittely

Luomuun sallitaan askorbiinihappoa ja esimerkiksi jauhonparanteena se ei paranna valmiiksi mykotoksiinien saastuttamaa viljaa. No, haitat tunnetaan kyllä - mut se onkin suorakylvön syytä!

Luomukermoissa on karrageenia ja siksi täytys olla oma lehmä. Ingmannin luomukermaa ei riitä kaikkiin kauppoihin tarpeeksi. Mut siitähän te ette halua kuulla, joten olkoot:-D

Luomu vaan on niin suuri uhka lääketeollisuudelle, että sitä pyritään kaikin keinoin pilaamaan. Tai jos itse raaka-aineet olisi OK, kyllä joku siihen jonku lisukkeen keksii. Esimerkiksi lajikkeet voivat itsessään sisältää liikaa nitraattia, joka taas aiheuttaa anemiaa.

Jäätelöt harmittaa, kun on niin paljon kelvottomia, että ihan sääliksi käy. Mut aika moni tekeekin omat jäätelönsä - luomuhunajalla mekeutettuna - ihan itse. Eihän se mitenkään vaikeaa edes ole:)
 
IloinenLiikkuja
Minä laihduin aikanaan soveltamalla Jutan GoFatGo ruokavaliota joka siis tuosta linkistä: http://liikkujanilo.blogspot.fi/2015/02/go-fat-go.html

Pidin herkkupäivän jokaikinen lauantai. Kahdessa kuukaudessa lähti 10 kg. Ja herkkupäivinä söin niin paljon kuin mieli teki ja mitä tahansa.
Nyt piti aloittaa sama, mutta....
 
luomuapa luomua
[QUOTE="paula";30683845]En tosiaankaan:
luomusokerista tulee migreeni - tavallinen ei tee sitä, mut sen viljely on tie kuinka kauan ollut myrkyillä kyllästettyä:
Siemenen käsittely

Luomuun sallitaan askorbiinihappoa ja esimerkiksi jauhonparanteena se ei paranna valmiiksi mykotoksiinien saastuttamaa viljaa. No, haitat tunnetaan kyllä - mut se onkin suorakylvön syytä!

Luomukermoissa on karrageenia ja siksi täytys olla oma lehmä. Ingmannin luomukermaa ei riitä kaikkiin kauppoihin tarpeeksi. Mut siitähän te ette halua kuulla, joten olkoot:-D

Luomu vaan on niin suuri uhka lääketeollisuudelle, että sitä pyritään kaikin keinoin pilaamaan. Tai jos itse raaka-aineet olisi OK, kyllä joku siihen jonku lisukkeen keksii. Esimerkiksi lajikkeet voivat itsessään sisältää liikaa nitraattia, joka taas aiheuttaa anemiaa.

Jäätelöt harmittaa, kun on niin paljon kelvottomia, että ihan sääliksi käy. Mut aika moni tekeekin omat jäätelönsä - luomuhunajalla mekeutettuna - ihan itse. Eihän se mitenkään vaikeaa edes ole:)[/QUOTE]

Aika pahat aukot sulla tietyn tason tietoisuudessa. Ensin puhut ettei pakkausmerkintöihin voi luottaa. Ja seuraavaks olet kuitenkin täysin niiden arvoilla....Luomua ja luomua. Mä veikkaan että lumevaikutuksella päänsärytkin katoaa. Onhan sitä paljon tutkittu että lume vaikutus voi olla uskomattoman suuri. Mutta usko toki mitä uskot.
 

Yhteistyössä