HALUATKO LAIHTUA 100% varmuudella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silli

Vieras
Mulla on aivan uusi loistava tapa laihtua ja samalla kehittää lihaksia + kuntoa.
Tilaa oma tiikerisi kiinalaisesta luotettavasta kaupasta. Homma toimii seuraavalla tavalla :
1) Lähetämme tiikerin postissa.
2) Maksat maksun (15 000?)
3) Avaa paketti vasta kotona ja juokse tiikeriä karkuun mahdollisimman nopeasti. Tiikeriä pidetään nälässä kolme päivää ennen Teille lähettämistä.
4) Tiikeri kykenee juoksemaan perässäsi ja olemaan oma henkinen ja fyysinen valmentajasi jopa yli 15km putkeen.
5) Juostuasi n. 15km siirrä tiikeri takaisin häkkiin ja anna hänelle kalkkuna/kinkku, jonka normaalisti itse söisit.
6) Toista prosessi seuraavana päivänä, ei mene aikaakaan kun näytät seksikkäältä ja lihaksikkaalta.

** Extrana voit ostaa meiltä vain tänään erikoislahjaksi itsellesi norsunnahka-rannesuojat(Made in China) painimiseen tiikerin kanssa. Näin kehität itseäsi suojautumaan varkailta ja avaruusolioilta.

Liu Chi Wang Lu sanoo seuraavaa projektistamme : Siis aivan loistavaa, 15kg rasvaa lähti alle viikossa ja sen jälkeen painoa tuli lisää 23kg lihaksina. Olen nyt elämäni parhaimmassa kunnossa ja jaksan elää varmasti yli 150-vuotiaaksi. Kuva miestä : http://fitnessworkoutprogram.com/bodybuilder.jpg

Tilaa omasi jo tänään! Et varmasti pety!

Yhteistyössä