Haluatko ecuadorilaisen homon Suomen äidiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukka kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä muuten Haavisto on mieltä maahanmuuttajista? Jos siitä tulee pressa ni voik tänne mahtollisesti änkee lisää niitä! Apua! Ketä mä äänestän?! Sauli on hauskemman näköinen ja Haavistost tulee aina mieleen et sen rattopoika jyystää... Mut muuten fiksu mies... Vaikeeta!

En ole kyllä koskaan ennen kuullut että joku hakisi Suomeen "äitiä".
Minä ajattelen että presidenttiehdokkaasta tulee presidentti ja hänen kumppanistansa presidentin puoliso.
Mutta, jos tähän perin kummalliseen kysymykseen nyt pitäisi vastata niin juu kyllä, voisin ottaa Suomen "äidiksi" ecuadorilaisen homon!
Yksi suomalainen,keski-ikäinen ja hyvin rasittava,naispuolinen äiti jo löytyy ja ecuadorilainen komea kampaaja voisi tuoda mukavaa vaihtelua.

Ootte ihania.. kovin moni pelkää näköjään pelkää, että Haavisto presidentiksi päästyään aloittaisi muuttamaan lakeja niin adoptio-oikeuksien suhteen kuin maahanmuutonkin suhteen :) Ei taida nuo asiat varsinaisesti olla presidentin hommia :) Mielipiteensä kyseisistä asioista voivat toki ilmaista mutta pahemmin eivät voi asioita siltä osin mennä muuttelemaan.. Sitten itse ehdokkaat, ulkopolitiikka kummallakin hyvin hallussa, toisella enemmän talouden kannalta katsottuna ja toisella humaanimmalta kannalta. Tuo puolustusvoimien ylipäällikön homma kaiketi erottaa ehdokkaat toisista vahvemmin..tai sitten ei :D Kaikkiaan olen sitä mieltä että hyvä toinen kierros tulee ja valinta on yllättävänkin vaikea, koska molemmissa on paljon hyviä ominaisuuksia presidentin virkaan.

ei.. miltähän suomi mahtaa ulkomailla näyttää kun presidentin virassa istuisi sateenkaarenväreissä homppeli ja tämän vierellä gayboy jostain italiasta? ensin tarja halonen, aka muumimamma, jota myös ulkomailla nimiteltiin lesboksi yms ja nyt tämä?? kamoon, vaikka suvaitsevainen olenkin, niin ei haavistoa.. muut maat nauravat suomelle!

Kyllä haluan! Eipä Se presidentti päätä tämän maan asioita, kuten maahanmuuttajien tänne tuloo ym..Saisipa Suomi mainetta ainakin maailmalla ja itse en ehdokastani tiennyt ennen eilistä, mutta vaalikoneiden mukaan Haavisto ja Väyrynen oli parhaat ehdokkaat ja Haavistoon kallistuin! Kyllähän Halosesta oli kauhea mekkala, että olisi lesbo ym..jotkut vaan uskaltavat tuoda tietyt puolet esille ja toisilla on nämä pimeät puolet, jotka ehkä mahdollisesti tulevat esiin jossain kohtaa..mistä sitä tietää Niinistön kokeiluista onko kokeillut tummaa kumppania ja miespuoleista sellaista?

Olen konservatiini, joten EI haavistosta presidenttiä. Jotain rajaa sentään tähänkin maahan, mistä näyttää tulleen marginaaliryhmien pääpaikka ja tavallisia ihmisiä ei arvosteta lainkaan. Kun nyt vaan on niin hienoa olla suvitsevainen kaikkia ja kaikkea kohtaan.

Mitä muuten Haavisto on mieltä maahanmuuttajista? Jos siitä tulee pressa ni voik tänne mahtollisesti änkee lisää niitä! Apua! Ketä mä äänestän?! Sauli on hauskemman näköinen ja Haavistost tulee aina mieleen et sen rattopoika jyystää... Mut muuten fiksu mies... Vaikeeta!

Haavisto on sanonut jo kampanjansakin aikana, että on sitä mieltä että kriisit pitäisi ratkaista kussakin maassa ja pakolaisia ottaa vain jos ihan pakollista.

Yhteistyössä