Haluatko auttaa ja luovuttaa munasolujasi?

  • Viestiketjun aloittaja asterix04
  • Ensimmäinen viesti
asterix04
Hei,

Olen 31-vuotias nainen ja sairastan pahaa endometrioosia. Olemme toivoneet mieheni kanssa lasta nelisen vuotta, tänä aikana minut on leikattu kaksi kertaa ja olemme läpikäyneet 8 IVF hoitoa. Kaikkemme olemme siis yrittäneet, mutta nyt tuli seinä vastaan. Itse en enää jaksa läpikäydä henkisesti yhtään hoitoa ja usko niihin on loppunut. Lääkärikin näkee meidän ainoaksi vaihtoehdoksi enää luovutettujen munasolujen käytön.
Leikkauksissa olen menettänyt molemmat munajohtimet ja toisen munasarjan eli "luomuihmettäkään" emme voi jäädä odottamaan. Adoptio on tietysti myös yksi vaihtoehto eikä huono sellainen, mutta haluaisin niin tuntea lapsen kasvavan sisälläni ja kokea imettämisen tunteen sekä synnyttämisen. Siitä olen haaveillut aina pienestä tytöstä saakka.
Kohtuni on vielä kunnossa joten raskaus olisi mahdollinen luovutetulla munasolulla.
Jonot ovat kuitenkin tällä hetkellä erittäin pitkät, puhutaan vuosista. Endometrioosini jyllää kokoajan sisälläni ja pelkään niin mitä se kerkiää jonossa oloaikana vielä sisältäni tuhota ja onko sitten luovutetulla munasolullakaan mahdollista tulla raskaaksi.

Siksi yritämmekin näin nopeuttaa prosessia ja etsiä meille tämän palstan kautta henkilöä joka on kokenut jo äitiyden suuren onnen ja olisi valmis auttamaan meitä toimimalla meille munasolun luovuttajana. Luovuttajan olisi hyvä olla vaaleahiuksinen, sini/vihreä silmäinen, suht pitkä. Itse olen 172cm/63 kg.

Tämä apu saattaisi olla meille elämänkokoinen lahja.
Kirjoitathan sähköpostiini jos haluat keskustella asiasta enemmän ja mieleesi heräsi kysymyksiä. Annamme kyllä "kiitoksen" antamastasi avusta.

kristiina1977@yahoo.com


 
Tampereen AVA klinikalta ainakin saisi luovutetun munasolun todella nopeasti... Eikä se mielestäni mahdottoman kalliiksi tulekaan...
Ja siellä on ainakin asianmukainen ja nopea toiminta;)

Toivottelen tsemppiä kanssatoverilleni!
 
Tuli mieleen et ainakin yksityiset hedelmöityshoitoklinikat voi myydä luovutettuja munasoluja. Hesassa on montakin klinikkaa, mm Felicitas. Ehkä ootte tänkin tien tutkineet, mut kirjoitimpa nyt kun tuli mieleen. Mun munasolut ei ilmeisesti enää kelpaa, oon liian vanha :ashamed: . Ne hoidot ei musta tuntuis missään, mut on kerran keinohedelmöitetty ja tiedän mitä se on, ei ollenkaan kamalaa. Mutta onnea matkaan teille!
 

Yhteistyössä