Haluatko asua juuri siellä missä nyt asut?

  • Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti
ap
Haaveilen muuttavani täältä levottomalta alueelta pois maaseudun rauhaan.... Siis todellakin vain haaveilen. Meillä on ihan p...kat naapurit ja muutenkin tämä elämä ruuhkataajamassa ei kiinnosta enää...
 
Kyllä =) Oli varmaan elämämme paras päätös muuttaa tänne. Uskoisin kuitenkin, että lopun elämäämme emme tule täällä asumaan. Ensimmäinen tavoite on se, että lapset saavat käydä koulunsa loppuun, eli ainakin n. 10v vielä asuisimme täällä.
 
mie
Asun!! Maaseudulla, omassa rauhassa omassa tuvassa. Uusi koti, vajaa vuosi asuttu. Naapurit ei häiritse, saunasta saapi mennä vilvoitteleen ihan rauhassa nakuna. Oma laavu tuolla metsän laidassa jonne mennään lasten kanssa retkelle kesällä ihan yöksikin. Täällä on kaikki mitä tarvitsen rakas mies ja ihanat tytöt. Koti josta nuorena haaveilin, täällä asuu rakkaus ja rauha! Mua ei saisi kaupunkiin enää kirvelläkään.
 
En todellakaan. Mä haluisin asua jonkin isomman kaupungin keskustassa kuin missä nyt asun (oulu) Ja mä haluisin asua isommassa asunnossa. Kolmio riittäis hyvin. Nyt kaksio. Tai sitten vaikka briteissä.. Mutta nyt ei ole hyvä. Tää kämppäkin on niin pieni ja epäkäytännöllinen tavaroille ja vaatteille ei ole tilaa argh!!
 
IhanaValo
Tää paikka on ihan jees (tosin en tiiä miten pitkään oon tuota mieltä,kun tuossa tien toisella puolella on kai kohtsillään alkamassa talonrakennustyöt :kieh: ) mut kämppä sais olla vähän isompi.
 

Yhteistyössä