haluan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johtajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä haluan rankkaa seksiä...Haluan että lasket housusi...Vedät minut lähellesi,revit paitani pois ja vapautat minut rintsikoista...Imet ja näykit täyteläisiä rintojani... otat minua pitkistä hiuksistani kiinni ja painat pääni alas...Työnnät sykkivän paksun kullisi suuhuni...Liikutat päätäni kiihtyvään tahtiin...Mm,maistut niin täyteläiseltä ja kiimaiselta että kosteus kasvaa pillussani hurjaa vauhtia...

Alla mulla on siniset läpinäkyvät pikkuhousut. Jalassa mustat stay-upit ja mustat korkokengät. Haluaisin jonkun hyvännäköisen, panohaluisen miehen tänne mun huoneeseen, voitais sulkea kaihtimet ja ryhtyä hommiin...

tässä minä olen,lihaksikas tumma karvainen,kovakyrpäinen,tulen sinne sulje ne kaihtimet jo.voin aistia miltä näytät korkkareissa, stay-upeissa.saat ennen naimista katsella ja tunnustella kulliani,ehkä hieman maistella sitä....pidemmälle en sinua vielä päästä...

Sanohan johtajatar,kävisikö sinulle kookas nainen,jonka vartalo on ihan ok. Nyt juuri on päälläni kudottu kokopuku joka korostaa pakaroitani ja jättää reidet näkyviin korkealle.Jalkani ovat voimakkaat ja rintani B80.
Olen hyvin etevä suullani ja voimakas käsistäni.Vannon,että orkkusi keskellä työpäivää ovat mahtavat.Voithan sitten ottaa mulkkuakin jälkeenpäin jos haluat. Uskon ettet.Jos haluut että tavataan niin meilaan siihen sun osoitteeseesi.

Haluan ensin suudella sinua kunnolla. Tuoksut niin miehekkäälle että vatsaan sattuu, olen niin kiimassa. Ahmin suutasi ja painaudun sinua vasten, tunnen housuissasi jotain kovaa...Työnnät minut selkä edelle pöydälle samalla suudellen. UUh, mikä mies, juuri näin haluan...heität kamat pois pöydältä. Istun pöydän reunalle ja painat mut selälleni. Nostan jalkani vyötäröllesi. Nyt sinulla on estoton näkymä pikku hameeni alle.

ihanan kaunis näky,levität jalkasi ammolleen ja irstaasti siirtelet pöksyjäsi puolelta toiselle.ihanan kostea vakosi saa minut järjiltäni tulen lähemmäs,hyväilen siloja sääriäsi,kuulen pientä voihkintaa,kieleni lipooo yhä lähemmäs pilluasi....kyrpäni tärisee ja nytkyy halusta päästä nussimaan kiimaasi....

Repäiset pikkuhousuni pois ja työnnät kuuman kielesi suoraan sisääni. Huudan ääneen, mutta painat kätesi suulleni. Olemmehan työpaikallani...Alat nuolla pilluani. Tuntuu niin käsittämättömän hyvältä. Ulotun kädelläni avaamaan työpöydän ylimmän laatikon, missä säilytän tekokyrpiä ja leikkikaluja...Haron sitä sormillani ja saan käteeni ison pinkin pehmeän dildon. Nostat päätäsi ja näet sen kädessäni. Hymyilet ja tunget sen yhdellä survaisulla pilluuni. Pidät toista kättä suuni edessä, sillä huudan ja taju melkein lähtee tästä käsittelystä...Nussit minua dildolla ja nuolet samalla, aaahhh..Mutta en halua tulla vielä, haluan myös imeä sykkivää kulliasi...

otat sykkivän kaluni suuhusi,minun on vaikea pidätellä itseäni,samalla liikuttelen tekokyrpää vinhasti jo märässä pillussasi,oi miten ihanasti imet kyrpääni,oi kulta kuinka kiimainen olet,kohta saat melani syvälle pilluusi...

Lutkutan paksua munaasi ja puristelen pallejasi. Kuvittelen miten kohta saan kalusi sisääni, aah...Vedät dildon ulos sisältäni. Pöytä on ihan märkä leikeistämme. Menen polvillesi eteesi ja nuolen kyrpääsi, otat kiinni päästäni, nait suuhuni syvälle...Kohta en enää kestä. Nousen ylös ja käännän selkäni sinulle. Tartut toppiini ja vedät sen pääni yli ja avaat rintsikat. Otat isot rintani käsiisi ja puristelet niitä kovaa. Kyrpäsi painaa vasten peppuani. Ehkä haluan sen kohta myös sinne...Imet kaulaani ja niskaani takaapäin, voihkin ääneen. Haluan munasi sisääni nyt! Kumarrun pöydän päälle ja nostan pyllyni ylös. Päälläni ei ole enää muuta kuin sukat ja korkkarit. Märkä pilluni odottaa kovaa kunnon nussimista....

työnnän kaluni rajusti takaapäin sisääsi,vedän sen oikein hitaasti takaisin.pyörittelen kulliani pillusi huulilla,liikuttelen sitä anuksen kauniissa vaossa.tunnet sen tärinän ja nytkähtelyn,kun se painuu takaisin sinun kiimaiseen pilluusi,varmaan en pysty kauaa pidätteleen,vittusi vatkaa sitä ihanan raivoisan pehmeästi,ooooo....kuinkaaa ihaanaa naida,nussia vauhtini kiihtyy....

Nussit mua rajusti takaapäin, tuntuu ihanalta. Yritän pidättää huutoani. Työpaikallani on kuitenkin varmaan vielä ihmisiä paikalla. Nait hitaasti ja syvälle sitten kovempaa...Tartut pöydällä lojuvaan märkään tekokyrpään ja työnnät sen hitaasti pyllyyni sisään. Huudan suoraa huutoa nautinnosta, yritän hiljentää sitä tunkemalla toppini suuni eteen...Uuh, miten härski meininki kun paksu kullisi työntyy pilluuni yhä uudestaan ja työnnät toisella kädellä dildoa pyllyyni. Jalkani tärisevät, tunnen miten jätti-orgasmi lähestyy, nyt se tulee...

samoin täällä fiona,olit suuremmoinen! valitettavasti en päässyt viimosen viestisi jälkeen läpi koneella,mutta minulta suihkusi,kuin konsanaan oriilta pitkin kinttuja. kiva olisi joskus ottaa uusinta kanssasi,luulen ikäsikin siihen riittävän?moikka vaan ja hyvää päivänjatkoa sinulle!