haluan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johtajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johtajatar

Vieras
... kunnon orkun! Istun työpöytäni ääressä ja panettaa aivan vietävästi.
Oletko täällä, isokaluinen mies? Kerro heti, mitä tekisit minulle! Sormeni hyväilevät jo pilluani.

Riisuisin sinut samalla kokoajan hyväillen ihanaa vartaloasi. kiusaisin ja kiihottaisin. Sitten kun olisit täysin alasti edessäni asettaisin sinut nelinkontin eteeni pylly pystyyn ja aloittaisin ahnaasti nuolemaan pitkin lipaisuin pillu- ja persevakoasi. Pistäisin sinut huutamaan nautinnosta minkä vikkelä kieleni saisi aikaan:) Tykkäisitkö?

Rakastan posliinipilluja ja muodokkaita naisia:)
Haluaisin että imisit ja runkkaisit kyrpääni kunnolla, runkkaisit ja imisit minut kuiviin...oikein isoksi ja kovaksi runkkaisit kyrpäni. Miten sen tekisit?

HALUAN! Mutta lupaatko työntää munasi peppuuni sen jälkeen?
... vai haluaisitko ensin tulla konttoritarvikevarastoon katsomaan, kuinka leikin tekokyrvälläni?

Istuisin pöydänreunalla jalat levällään, seisoisit edessäni. pitäisin toisella kädellä kullistasi kiinni ja runkkaisin ja nuolisin sitä himokkaasti. Samalla hyväilisin omaa posliinipilluani toisella kädelläni.

otan sinua käsistä kiinni jotta et pääse rimpuilemaan irti......nostan hamettasi ja revin pikkuhoususi hajalle...näen peppureikäsi joka on kostunut pillusi eritteistä...sinä huudat kivusta ja nautinnosta kun tungen kyrpäni perseeseesi...lisää?

Lisää, jooko? Minkälainen kyrpä sulla on? Mun posliinipilllu on jo aivan litimärkä. Voisitko vielä antaa vähän piiskaa mun pepulle?

(Kohta mun on pakko mennä tonne vessaan sormelle..)

...vai piiskaa haluat...kullini seisoo juuri nyt ja on paksu,,,se tuntuu sun pepussa kun siellä sitä työntelen..haluatko että tungen kieleni pillureikääsi?....läimäisen kämmenellä sinua pakaraan johon jää jälki kädestäni ....

Istutkin sopivasti siinä pöydän reunalla. Tulen hitaasti häpyhuulillesi ja alan työntyä sisään kuumaan ja märkään vakoosi. Asetan toisen käteni posliinillesi ja tunnen kovan klittasi. Taidankin jatkaa mailiisi....