Haluan vietellä ystäväni miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onkelma:
Alkuperäinen kirjoittaja LadyGrey:
Tekisi mieli sanoa jotain henkilökohtaista, mutta jätetään välistä. Ette taida tän kaverisi kanssa olla todellisia ystäviä, eikä teistä näemmä sellaisia ole tulossakaan :laugh: Eli et anna kovinkaan paljon kaveruussuhteelle arvoa. Tai sitten olet tälle kaverillesi kateellinen jostain, ja loikkaamalla petiin hänen miehensä kanssa saisit kompensaatiota vai mitä? Onko hän sinua nätimpi tms? Nooh, enivei, vaikutat aika lapselliselta ihmiseltä. :xmas:

Ei sen tartteis edes tietää. :(

no mitä sitten vaikkei tartteis tietää?? Silti se ois TAPAHTUNUT, oletko ihan tyhmä?

Mäkin haluisin paljon enempi seksiä mut en mä silti loiki vieraisiin saati sitten kavereideni miehiin.

Ihan liian paljon rakastan miestäni että mitään tollasta lähtisin tekemään ja pilaisin myös mun perheeni elämän ja siinä "sivussa" ystävieni perheen elämän.

Mut siis joo... niinko joku jo sanoinkin aikasemmin, myöskään minä en edes katso ystävieni meihiä sillä silmällä.
Olkoonkin komioita ja fiksuja mukavia ihmisiä, olen jo itse valinnut itselleni sen minulle parhaan vaihtoehdon.

Yhteistyössä