hähtäh
Eikö yleensä sanota vaikkapa: "en haluaisi olla sinun housuissasi", niin eikö tällä logiikalla menisi tuo, että haluaa varatun miehen pöksyihin sitä, että haluaa olla varattu mies?
Kuka on puhunut kirjaimellisesta omistusoikeudesta? Tykkäisitkö sä, jos sun puolisos jäis kiinni sun selän takana vehtaamisesta? Jos sä itse tietäisit, että sun hoitos on varattu, niin voisitko sanoa olleesi fyysisessä suhteessa tämän varatun kanssa, jos kasvokkain olisit tän miehen puolison kanssa, joka olis asiasta autuaan tietämätön?toisen omaa? Missä vaiheessa ihmisen omistusoikeus siirtyy jollekin muulle kuin ihmiselle itselleen?
selittää puolisolle? miksi ap:n pitäisi puolisolle mitään selitellä, sehän on sen miehen ongelma?
Se, kokeeko toisen haluttavaksi on ihan eri lukunsa kuin se, toteuttaako sen käytännössä, eikö niin? Kristillistä tai ei, jokainen valitsee. Olipa avo- tai avioliitossa, olen kuullut sellaisista arvoista kuin rehellisyys sekä itsensä ja toisen kunnioitus.Alkuperäinen kirjoittaja aperäinen;27357021:Totta, kyllä näin on jämpti. Henkilö, joka kokee aviossa olevan henkilön haluttavaksi on satujen luiseva pitkäkyntinen noita, kun taas kristillisessä avioliitossa oleva henkilö on niin pyhittynyt, että ainoa asia mitä hän joutuu varomaan on raskaan sädekehän kolahtaminen ahtaissa oviaukoissa.
Oletko koskaan miettinyt mistä voisi johtua pakonomainen tarve irtoseksiin ja kykenemättömyys sitoutumaan? Rakastiko isäsi sinua? Onko sinua hyväksikäytetty? Menisit tyttöhyvä puhumaan jollekin. Ei muuten mut sitten kun oot ruma ja ruttunen ja tissit roikkuu polvissa niin mahdollisuus saada hyvää seksiä varatuilta miehiltä vähenee :/Mulla ei ole puolisoa just siksi etten jaksa katella toisen naamaa liian kauaa, siksi varattu hoito on hyvä hoito. Eipä roiku itkemässä puntissa tai tunge väkisin yökylään kun sen voi lähettää vaimokullan ja lapsosten tykö kun on hommansa hoitanut. Mua ei kiinnosta mitä se puoliso ajattelee tai jos satun kasvotusten puolison kanssa mua ei kiinnosta sille sanoa mitään, se on miehestä itsestään kiinni haluaako pettää vaimoaan. ei mun päänsärkyni.
Kyllä, arvostan itseäni. Vain ja ainoastaan itseäni. Elän just niinku itse haluan, vinkukoon vaimot kotona.
Jokainen on oman onnensa seppä Toivottavasti myös miehesi löytää jonkun simpsakan ja suloisen tyttösen jota voi käydä vähän ajelemassa niin voitte jatkaa tuota ihanaa liittoanne Miks mulla herää aina lähinnä säälintunteita kun luen jostain muka-rohkeasta syrjähyppyepisodista,molemmat on todellisuudessa niin avuttomia etteivät uskalla lähteä liitoistaan tai tehdä muitakaan ratkaisuja asian eteen. Miksi ette eroa puolisoistanne ja elä rehellisesti yhdessä?Jos jotakin haluat, sun pitää ottaa se.
Oletko itse varattu?
Minä olen (moraaliton) naimisissa, ja silti minulla suhde toiseen mieheen, joka on myöskin naimisissa. Ja seksi hänen kanssaan on parempaa kun kenenkään muun kanssa koskaan.
Alkuun podin huonoa omaatuntoa, mutta nyt muutaman vuoden jälkeen on oppinut elämään tämän kanssa, ja olen todella onnellinen
Saa kun ottaa. Ruokaa kaupassa suoraan suuhun,rahaa pikavipeillä joita ei makseta,seksiä keltä vaan joka liikkuu ja hengittää,siks kun mun on nyt just saatava tai en kestä! Muutenhan vois vaikka joutua kohtaamaan negatiivisia tunteita tai selvittämään ongelmia..parempi vaan sulkea silmät ja humputella menemään ettei tarvitse kohdata todellisuutta ja ottaa mistään vastuuta.Alkuperäinen kirjoittaja Äit86 harmaana;27362036:Aina ei saa mitä haluaa.
Mulle ainakin näin opetettu jo lapsesta asti
Tuosta kirjoitustyylistäsi lähinnä Työssäni nuorten kanssa törmään usein tuollaisenn uhmakkuuteen ja hieman korostettuunkin itsevarmuuteen (mähän teen mitä haluun,millon haluun ja miten haluun) ja usein moraalikäsitykset ovat vasta kehittymässä. Tästä kaikesta päättelin sinun olevan melkoisen nuori vielä ja nättejähän nämä nykypäivän nuoret ovatkinBuaahhaaaaaa!!!! "pakonomainen tarve irtoseksiin"?? Sanoinko että mun on pakko panna varattuja kaiket päivät? Mulla on saattanut olla ehkä jopa sama varattu hoito vuosikausia?
AHHHHAHHHAAAAA!!! "hyväksikäytetty, rakastiko isäsi sinua" rakasti. rakastaa edelleen. ei seksuaalisesti eikä mua ole kukaan muukaan käyttänyt hyväksi. Satun vaan rakastamaan omaa elämääni enkä halua siihen ketään sotkemaan elämääni. Haluan elää yksin, haluan matkustaa kun mua huvittaa, haluan panostaa itseeni.
Mistä päättelet että olen nuori ja kaunis?