Haluan olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhma tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhma tänään

Vieras
Halua pyllistellä sinulle ihana mies, puristaa sinua reisieni välissä, ""tukehduttaa"" sinut muhkeisiin rintoihini, ""imettää"" sinua, ottaa kullisi rintojeni väliin, kastaa naamasi pilluni mehuilla...haluan, että kourit, puristelet, kähmit, nuolet, imet, lutkutat, näykit, puhut rumia, teet mut superkiimaiseksi, panet mua kovalla kullillasi monta kertaa ja kauan. Haluan olla narttusi sun...tänään, saanhan?

niin kuulostaa minustakin ihanalta :). Mä tekisin kaiken tuon enemmän kuin mielelläni, yhdessä voi tehdä niin paljon kaikkea kivaa. oli muuten ihan pakko käydä äsken tekemässä pienet itselleni, kun ei ole miestä tähän hätään...

mikäs epäileväinen tuomas sinä olet? Vai että mies olen. Höh sun kanssas, minusta et saa miestä vaikka voissa paistaisit. minä olen NAINEN ja tosinainen olenkin

huomaa kyllä, että Mr on ollut tekemisissä oikeiden tosinaisten kanssa, koska tietää, että olen kiimainen nainen. toi toinen on kai tavannut vain kainoja tyttösiä...

Mä olen kans ollut tuhmalla tuulella... olen lukenut ""tuhmia juttuja"" netistä ja lopulta oli pakka käydä hoitamassa tyhjennys tuolla vessan puolella. Voisitpa sinä tuhma nainen helpottaa tätä oloa ja hoitaa vähän minunkin puutostautiani...

Vai sinä kiimainen nainen kävit helpottamassa paineet. Kuulostaa hyvältä! Noinkin pitäisi tehdä jos on yksi. Mutta yhdessä voi ja saakin olla vaikka miten rivo, raju, lutkuttaa puhu rumia, kiihottaa sitä toista kunnes nussitaan vaikkapa aivot pihalle ;)

minäkin luin tänään todella kiimaisen jutun, jonka eräs ystäväni lähetti mulle. se sai kyllä pillun sykkimään ja mehut liikkeelle. minusta on ihanaa olla tuhma nainen, seksi on niin mahtava asia ja haluan saada sitä mahdollisimman paljon ja monipuolisesti. ei ne paikat käytössä kulu...

kävin joo helpottamassa paineita, sormet tuoksuu vieläkin herkulle, vaikka pesin ne tietysti. katsoin samalla itseäni peilistä, kun masturboisin...mä haluun nimenomaan rietasta meininkiä, sopivasti tuhmia juttuja, sellaista kivaa pientä narttuilua. sellainen saa mut tosi tosi kuumaksi. pieni, kevyt eroottinen hömppä ei oo mua varten, haluan kunnon naimista

Voin melkein tuntea kiimaista tuoksusi jopa tänne asti…namia. Eikös ole ihana olo kun masturboi ja samalla katselee ittensä peiliin jotenkin kiihottavaa Ja nyt sitten pillusi on aivan turvoksissa ? Kuna vaan saisin sitä kielellä lutkuttaa. Peilin edessä on kyllä muutekin ihanaa vaikkapa nussia, pääse katsomaan kuinka nainen nauttii. Täällä itsekin on tosi kiimaisella tuullella, kalu kovana housuissa ja kaipaan kyllä kunnon panoa!

Yhteistyössä