Haluan naapurin miehen! Mielellään heti.

  • Viestiketjun aloittaja ujo
  • Ensimmäinen viesti
ujo
Siinäpä se. Ongelma.

Naapurissa asuu oletettavasti eronnut kahden lapsen isä, johon haluaisin tutustua paremmin.. Miten saan selville (nolaamatta itseäni totaalisesti) mikä on tilanne oikeasti? Pihalla tää mies on aika harvoin lasten kanssa, kun käy töissä. Ei siis tuu paljoa tuolla nähtyä. Kehtaako laittaa naamakirjan kautta jotain viestiä, vaikkei tää mies edes tiedä nimeäni?
Ärsyttävä tilanne.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Oletko jututtanut miestä pihalla tai jossain? Jos se on naapuri (ja VAIN naapuri ilman muita kiemuroita), niin laittaisin hetimiten naamakirjaan kaveripyynnön, jos olisin sun tilanteessa... Useimmilla lukee naamakirjassa "relationship status", joten ei tarvitsisi ainakaan sitä enää arvuutella...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Oletko jututtanut miestä pihalla tai jossain? Jos se on naapuri (ja VAIN naapuri ilman muita kiemuroita), niin laittaisin hetimiten naamakirjaan kaveripyynnön, jos olisin sun tilanteessa... Useimmilla lukee naamakirjassa "relationship status", joten ei tarvitsisi ainakaan sitä enää arvuutella...
No kun siinä se juttu onkin.. Se on aika vasta muuttanut tähän, enkä mä ole kehdannut mennä jutteleen ku aina kun näen sen, sydän hyppää kurkkuun ja hakkaa kahta sataa :ashamed:
Ja fb:ssä sillä ei ole sitä statusta. Näkyy vaan networksit, lapset ja syntymäaika.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Tige:
Pistä sille viestiä fb:n kautta, jossa selität myöskin sen ettet ole kehdannut suoraan tulla juttelemaan :)
ei feissarin kautta. Jos miehen lapset telmii pihalla, mee vaikka lukeen sinne kirjaa ja ala sitten tutustella lapsiin. Sitä kautta homma etenee luontevasti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ei feissarin kautta. Jos miehen lapset telmii pihalla, mee vaikka lukeen sinne kirjaa ja ala sitten tutustella lapsiin. Sitä kautta homma etenee luontevasti.
:D Tosiaan ne on harvoin ulkona, käyvät kääntymässä lähinnä.

Samperi, mä lampsin kohta ovelle pimpottaan. 8)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Missäpäin Suomea mies asuu?

Tuttu nimittäin on vastikään eronnut 2 lapsen isä ja eron vuoksi muutti jokunen aika sitten uuteen kämppään. Ja se ainakin on siis nyt sinkku :)
Asuuko se lasten kanssa? Tällä on lapset niin usein mukana, että ajattelisin niiden asuvan samassa asunnossa. Ja asunnon koosta päätellen :whistle: (en mä tarkka ja utelias ole, e-een)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Missäpäin Suomea mies asuu?

Tuttu nimittäin on vastikään eronnut 2 lapsen isä ja eron vuoksi muutti jokunen aika sitten uuteen kämppään. Ja se ainakin on siis nyt sinkku :)
Asuuko se lasten kanssa? Tällä on lapset niin usein mukana, että ajattelisin niiden asuvan samassa asunnossa. Ja asunnon koosta päätellen :whistle: (en mä tarkka ja utelias ole, e-een)
Lapset asuu kirjoilla äidin luona mutta ovat kyllä ajoittain olleet jopa enemmän isän luona. Isä asuu kaupungissa joka alkaa K-kirjaimella. Sukunimi alkaa S-kirjaimella.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Lapset asuu kirjoilla äidin luona mutta ovat kyllä ajoittain olleet jopa enemmän isän luona. Isä asuu kaupungissa joka alkaa K-kirjaimella. Sukunimi alkaa S-kirjaimella.
No ei oo sitten sama =)

Mutta entäs, kun mä ehkä tiedän sen numeron? Löysin netistä (kyllä, google on kiva kaveri) sivuilta, jotka on tosin jo melkein pari vuotta vanhat... Mutta ei kai ihmiset enää vaihtele numeroita kun pystyy tekeen numeronsiirron?
 
veera
Alkuperäinen kirjoittaja ujo:
Siinäpä se. Ongelma.

Naapurissa asuu oletettavasti eronnut kahden lapsen isä, johon haluaisin tutustua paremmin.. Miten saan selville (nolaamatta itseäni totaalisesti) mikä on tilanne oikeasti? Pihalla tää mies on aika harvoin lasten kanssa, kun käy töissä. Ei siis tuu paljoa tuolla nähtyä. Kehtaako laittaa naamakirjan kautta jotain viestiä, vaikkei tää mies edes tiedä nimeäni?
Ärsyttävä tilanne.
Leivo sille jotain, sano ettei sun lapset tykänneetkään ja että jos hänen lapset tykkäis. Tai tarjoo jotain muksujen lelua lainaan. Lasten kautta, ovelasti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Minkä ikäsiä ne lapset on? Ja onko sulla siis lapsia? Onko ne yhtään samanikäsiä?
Öö.. Isompi varmaan menossa kouluun ja pienempi n. 3-4v. Ja on omia, omista isoin on 5v. Nää tän miehen lapset leikkii usein vaan keskenään, mutta ovat leikkineet esikoisen kanssa sen verran, että tietää sen nimen.
 
Minusta olisi hieman hölmöä pistää viestiä facebookin kautta, no riippuu tietysti miehestä mutta itse antaisin ajan kulua siten, että häneen törmäisi ohimennen ja voisi tervehtiä ja sitä myöten jutella, siinähän on syytä juttutuokiolle kun ollaan naapureita ;) Kaveripyyntö olisi tosi outo, kun ette edes tunne yhtään.. ja jos miestä ei kiinnostakaan, minusta olisi noloa lähetellä viestejä facebookin kautta. t. deittikuningatar :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minusta olisi hieman hölmöä pistää viestiä facebookin kautta, no riippuu tietysti miehestä mutta itse antaisin ajan kulua siten, että häneen törmäisi ohimennen ja voisi tervehtiä ja sitä myöten jutella, siinähän on syytä juttutuokiolle kun ollaan naapureita ;) Kaveripyyntö olisi tosi outo, kun ette edes tunne yhtään.. ja jos miestä ei kiinnostakaan, minusta olisi noloa lähetellä viestejä facebookin kautta. t. deittikuningatar :LOL:
Mutta kun mulla ei ole aikaa!! Haluan katsoa niitä pirun aamupiirrettyjä.|O
Kaveripyyntöä en meinannukaan laittaa. Mutta en kai mä mitään menetä jos laitan sille viestiä? 8) Voisin vaan kadota pihan puskiin JOS se sattuu joskus pihalla olemaan :D
 

Yhteistyössä