haluan mopsin

• Viestiketjun aloittaja Ä-2
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mä haluaisin aivot kaikille ylijalostettuja koiria haikaileville.
Mopsi on kyllä alun alkaenkin ollut lyttynokkainen että en lähtis sanomaan sitäö kovin ylijalostetuksi. Eiköhän se ole vain joidenkin kasvattajien jne tekeleitä nuo pilalle/sairaaksi jalostetut koirat.

Toisekseen sanoisin että älkää ottako mopsia.
Kamala virtapakkaus. Eikä se ikinä lopeta. Seurallinen se kyllä on. Seuraa kaikkialle omistajaa/vieraita/lapsia/pölypalloja.
Haista napaas, ei se tommonen ole ollut ALUN ALKAEN, ei siis sinnepäinkään!

ulla.beckman@wippies,fi
iltaa vaan,
minulla on ollut ihana mopsi nimeltään ELVIS ja rakastin häntä yli kaiken.. nyt olen hoitanut tyttäreni mopsiA HUGO bossia ja haluaisin itselleni ihanan mopin jota saisin rakastaa. hänen ei tarvitse olla mikään pentu... voisin ottaa jonkun koka tarvitee kodin, olen eläkkeellä joten hänen ei tarvitse olla yksin.

Me justiinsa ostettiin mopsi. Ikää hälle tulee ens tiistaina 12viikkoa. Kyllä riittää pennussa menoa ja touhua. Ja on meillä sitte vielä ne lapsetkin 3- ja 4-vuotiaat. Mut kyl vaan on ihana toi mopsi. Niin sopeva ruttunaama, et ei toista ihanampaa.. Chihuahuan haluaisin kyl myös, mut pitää varmaan odottaa, et lapset vähän kasvaa ja aika jättää meidän saksanpaimenkoirasta :) :( ..

Yhteistyössä