Ä-2
tajusin juuri että haluan mopsin sitten kun pojat on isoja! pitäähän mulla olla joku pieni hoivattava ja ulkoilu seuraa! Pihakin on jo valmiiksi aidattu!!
Mikäs into sulla on tehdä sillä koirallas seropeja?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne rohisee. =) Jos se olis poikamopsi, niin antaisitko sen lainaksi että saisin siitä villakoiralle siittäjän?
Olen utelias rääkkääjä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Mikäs into sulla on tehdä sillä koirallas seropeja?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne rohisee. =) Jos se olis poikamopsi, niin antaisitko sen lainaksi että saisin siitä villakoiralle siittäjän?
Ehkei kannata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen utelias rääkkääjä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Mikäs into sulla on tehdä sillä koirallas seropeja?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne rohisee. =) Jos se olis poikamopsi, niin antaisitko sen lainaksi että saisin siitä villakoiralle siittäjän?
Ei tietenkään. Oikeasti kyllä tykkään tosta mun koirasta.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Ehkei kannata.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen utelias rääkkääjä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Mikäs into sulla on tehdä sillä koirallas seropeja?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ne rohisee. =) Jos se olis poikamopsi, niin antaisitko sen lainaksi että saisin siitä villakoiralle siittäjän?
Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Se on dominoiva ele. Sitä ei tule, jos on johtajuusasiat kunnossa pojan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Niin, oikeestihan tyttökoirakin saattaa tehdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Se on dominoiva ele. Sitä ei tule, jos on johtajuusasiat kunnossa pojan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Tuu kattoo meille! Meidän "arvokas vanha rouva" on oikee himonussija kun sille päälle sattuu! Ja nuorempana juoksuaikana A-I-N-A raiskasi kaikki vaahtosammutinta pienemmät pehmolelut! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, oikeestihan tyttökoirakin saattaa tehdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Se on dominoiva ele. Sitä ei tule, jos on johtajuusasiat kunnossa pojan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Meillä toi kerran juoksuaikana yritti minun jalkaan, mutta käskin heti lopettaa semmoiset. Onneksi sitä ei ole enää esiintynyt sen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Tuu kattoo meille! Meidän "arvokas vanha rouva" on oikee himonussija kun sille päälle sattuu! Ja nuorempana juoksuaikana A-I-N-A raiskasi kaikki vaahtosammutinta pienemmät pehmolelut! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, oikeestihan tyttökoirakin saattaa tehdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Se on dominoiva ele. Sitä ei tule, jos on johtajuusasiat kunnossa pojan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Kun ne nartutkin nylkyttää alistusmielessä...Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Tuu kattoo meille! Meidän "arvokas vanha rouva" on oikee himonussija kun sille päälle sattuu! Ja nuorempana juoksuaikana A-I-N-A raiskasi kaikki vaahtosammutinta pienemmät pehmolelut! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niin, oikeestihan tyttökoirakin saattaa tehdä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:Se on dominoiva ele. Sitä ei tule, jos on johtajuusasiat kunnossa pojan kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta poikakoira nylkyttää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:kai miä pojan haluan! Ei kuukautisia
Tuosta olikin täällä eilen keskustelua...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hyi, katoitteko ykkösdokumentin sunnuntaina?
Kylläpä on mopsi-rotu jalostettu sairaaksi :$ (kuten monet muutkin)
No anteeksi, en ihan koko aikaa ole koneen ääressä.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Tuosta olikin täällä eilen keskustelua...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hyi, katoitteko ykkösdokumentin sunnuntaina?
Onneksi omistan lauman erittäin terveitä ja lähes jalostamattomia alkukantaisia koiria!
Mopsi on kyllä alun alkaenkin ollut lyttynokkainen että en lähtis sanomaan sitäö kovin ylijalostetuksi. Eiköhän se ole vain joidenkin kasvattajien jne tekeleitä nuo pilalle/sairaaksi jalostetut koirat.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mä haluaisin aivot kaikille ylijalostettuja koiria haikaileville.
En mie sitä pahalla tarkoittanu vaan mainitsin vaan, että siitä oli keskustelua...sori jos epäselvästi ja huonosti ilmaisin asiani... :/Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No anteeksi, en ihan koko aikaa ole koneen ääressä.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Tuosta olikin täällä eilen keskustelua...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hyi, katoitteko ykkösdokumentin sunnuntaina?
Onneksi omistan lauman erittäin terveitä ja lähes jalostamattomia alkukantaisia koiria!