Haluan miestä (Aarg), siis mieheni isää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahataravatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahataravatar

Vieras
Jessus.. mä en kestä mun päätä
Oikeesti nähtiin muksun asioissa ja se tuli tuijottelee silmiin kun jutteli. Ja mä mietin että millastahan seksi ois.. siis apua!
(Joo eikä oo mikään pappa, vaan sellanen 50v ja näyttää ikäistään nuoremmalta)
Niin ja mullahan ei siis oo ollut yhtään irtosuhdetta,en oo pettänyt ketään ikin ja tasan 3 kumppania ollut. Varsin kiltti tyttö siis, tähän asti näköjään.

Huh, näin vielä kosteaa untakin

En kyllä oo valmis tälläseen, mutta lapset vois tykkää, äiti löys uuden rakkaan.. öö te tunnettekin jo.. se on xxxx.

Takokaa mun päähän järkeä

otsikkokin tuli näköjään fiksusti.. Mutta siis tarkoitan että lasten isän isä on näköjään sekottanut mun pään.. en käsitä. Se kyllä käyttäyty oudosti viimeksi ja on siis sinkku.
Mutta hei se on lasten vaari. En ois kyllä uskonut vielä viikko sitten

Niin, en mä tätä omaa himoa epäile, en kyllä käsitäkkään tätä. Mutta tarkoitin että jos mä kuvittelen sen että tällä tunteella ois vastakaikua. Miten helvetissä tää voi ollaaikuiselle ihmiselle ihan yhtä vaikeeta kuin joskus 20v tyttönä. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? (Joo laittaa tiskit ja ruoka sairaalle lapselle) mutta oikeasti , vähän tyhmä olo kun pyörii vaan päässä mies, joka on laaten isoisä.. kuulostaa älyttömältä, eikö?

No ei se ole kyllä kuvittelua,jos yöllä kostuu ajatelessa toista miestä.
Tuollanen himo kyllä saa ihmisen toiminta kyvyttömäks tekemään arkiaskareita :)

Ihan älytöntä.
Mutta ethän tee mitään.
Tää elämä olis paljon helpompaa kun kaikki eläis vaan sääntöjen, normien ja lakien mukaan! Ei tulis suuria iskuja, pettymyksiä, ei rikottais avioliittoja ja huomattais ettei se ruoho ollutkaan sen vihreämpää aidan takana mutta paluu entiseenkään ei enää onnistu.
Ei tulis myöskään suuria tunneaaltoja, kuin sen oman siippansa kanssa, mutta ei niitä tarviiskaan tulla kuin kerran elämässä. Ihmiset tavoittelee nykyään jatkuvasti nautintoa, ja siinä sivussa rikotaan ihmissuhteita, lasten tunteita, tehdään muiden elämästä vaikeaa. Kunhan vaan itse saa hetken nautintoa.
Älytöntä!

Ihan älytöntä.
Mutta ethän tee mitään.
Tää elämä olis paljon helpompaa kun kaikki eläis vaan sääntöjen, normien ja lakien mukaan! Ei tulis suuria iskuja, pettymyksiä, ei rikottais avioliittoja ja huomattais ettei se ruoho ollutkaan sen vihreämpää aidan takana mutta paluu entiseenkään ei enää onnistu.
Ei tulis myöskään suuria tunneaaltoja, kuin sen oman siippansa kanssa, mutta ei niitä tarviiskaan tulla kuin kerran elämässä. Ihmiset tavoittelee nykyään jatkuvasti nautintoa, ja siinä sivussa rikotaan ihmissuhteita, lasten tunteita, tehdään muiden elämästä vaikeaa. Kunhan vaan itse saa hetken nautintoa.
Älytöntä!
Tosi ankean kuuloista toi sun elämä, sellaista haaleaa. Eihän sen aina tarvii mitään ilotulitusta olla mutta että vain kerran elämässä?

Hetkonen tuon miehen avioliitto on hajonnut 20vuotta sitten. Omani aikaa sitten. Mitähän siinä rikottais jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä? Kerrotko sä sun lapsille koska oot harrastanut seksiä? itse en kerro (ei oo kyllä ollut kerrottavaakaan).
Mitkä säännöt tässä nyt rikottais?

Ihan älytöntä.
Mutta ethän tee mitään.
Älytöntä!

No tämä mies kyllä sais nuoremmankin naisen ihan varmasti jos haluis, enkä tarkoita itseäni.
No tässä on tapahtunut vaan niin että hän huomioi epätavallisesti, tuli ihan lähelle (lähes kiinni) puhumaan mulle ja katsoi silmiin hymyillen. (Yleensä ei oo edes puhunut mulle juur mitään ,ellei kysy että otanko kahvia). Että ei tuijottanut mitään persettä, vaan silmiä.

Vanhat miehet katsovat kaikkia nuorempia naisia himoiten. Älä ota mitenkään henkilökohtaisesti.

Niin ja lisään viellä että mitään parisuhdetta en edes halua.. seksiä kyllä!

Hetkonen tuon miehen avioliitto on hajonnut 20vuotta sitten. Omani aikaa sitten. Mitähän siinä rikottais jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä? Kerrotko sä sun lapsille koska oot harrastanut seksiä? itse en kerro (ei oo kyllä ollut kerrottavaakaan).

No ei ketään kiinnosta jos olette molemmat eronneita. Sanot vaan lapsillesi että ensin nussitaan pojat ja sitten heidän isät. Miehillähän se menee niin päin että ensin nussitaan äidit ja sitten tyttäret..

Tosi ankean kuuloista toi sun elämä, sellaista haaleaa. Eihän sen aina tarvii mitään ilotulitusta olla mutta että vain kerran elämässä?
Ei mulla, mä oon intohimoisesti rakastanut mieheeni edelleen, lähes 20 vuotta oltu yhdessä. Toki on ollut väljähtyneempiäkin jaksoja, mutta ei ne kuukausia kestä. Mutta jotkut ei kestä viikkoakaan ilman säpinää, niitä mä tarkoitin, että pitäis kyllä jaksaa, ja ajatella muitakin!!

Ai ap on eronnut, no se muuttaa asian, viestistä ymmärtää että oot miehesi kanssa.

Yhteistyössä