haluan mielipiteitä,asumisesta!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
kummassa vaihtoehdossa asuisit miel. kyseessä siis kerrostalo ja 2 lasta ja 2 aikuista.

A: neliö,ilman saunaa,vuokra 800,kämpässä uutta vain liesi. rakennettu 90 luvulla talo.ylin kerros

B: kolmio,ilman saunaa,vuokra 642,rempattu liesi,kylmäkaapit+ lattiat laminaattia, rakennettu 70-luvulla,eka kerros

B jos lapset pystyy olla samassa huoneessa mutta jos ei niin sitten A.Henk.koht. haluisin makuuhuoneet ja olohuoneen erikseen.
Ja useinhan vuokranantaja maksaa maalit ja tapetit jos haluu vähän päivittää asuntoa.

A. Olis enemmän tilaa. Ja pitäis olla kyllä ihan siistissä kunnossa jos on vasta 90-luvulla rakennettu.

Mä olen muutama vuosi sitten asunut kt-kämpässä joka oli rakennettu 70-luvulla, eikä keittiölle ollu tehty mitään sen jälkeen... Siellä ihan hajoili kaapit käsiin.

Minä ehkä etsisin vaihoehdon c. A saattaa olla jo aika huonossa kunnossa ja läheskään kaikki vuokranantajat eivät suostu ylipäätään remontteihin, saati että kustantaisivat niistä mitään. B kuulostaa muuten oikein hyvältä, mutta alin kerros ei houkuttele, kun kaikki ohikulkijat näkevät sisään tai sitten täytyy pitää verhoja koko ajan alhaalla.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22891992:
lapset ois 2,6v ja 6v...ikäeroa melki 4v...pohjapiirrksia en itekään tiä tuosta kolmiosta,mut tuo laminaattilattia kuulllostaa vaan niin ihanalta! tässä neliössä missä nyt siis asumme on muovi,eikä mikään nätti.

Laminaattilattia kuulostaa siihen asti ihanalle, kun ei ole siitä kokemusta. Tietysti niitäkin on erilaisia, mutta olisin valinnut ennemmin sen muovimaton tähän taloon kuin laminaatin. Meillä ainakin laminaatti on kova ja kynän tippuminenkin lattialle aiheuttaa kovan äänen. Ja tuntuu ettei lattia näytä sen puhtaammalle vaikka olis just pyyhkinyt lattiat.

A, koska tilaa ei ole koskaan liikaa. Kolmoi voi alkaa tuntumaan ahtaalta kunhan tytöt kasvaa kouluikään ja kavereita pyörii yökylässä. Lisäks en muuttas mihinkään 90-lukua vanhempaan asuntoon..

Yhteistyössä