kummassa vaihtoehdossa asuisit miel. kyseessä siis kerrostalo ja 2 lasta ja 2 aikuista.
A: neliö,ilman saunaa,vuokra 800,kämpässä uutta vain liesi. rakennettu 90 luvulla talo.ylin kerros
B: kolmio,ilman saunaa,vuokra 642,rempattu liesi,kylmäkaapit+ lattiat laminaattia, rakennettu 70-luvulla,eka kerros
A: neliö,ilman saunaa,vuokra 800,kämpässä uutta vain liesi. rakennettu 90 luvulla talo.ylin kerros
B: kolmio,ilman saunaa,vuokra 642,rempattu liesi,kylmäkaapit+ lattiat laminaattia, rakennettu 70-luvulla,eka kerros