haluan miehen kaa yhteistä aikaa? miten usein te saatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*'

Vieras
meillä isovanhemmat asuu vieressä.. aina ehdottavat et tuo hoitoon jos haluat mennä kauppaan ja huilaamaan.. miksei koskaan ehdota et tehtäis miehen kaa jotain.. oon tosi huono pyytämään itse..
miten usein muut saatte?
meillä on tosin pienet lapset, mut ei olla kahden vuodensisään oltu ku ehkä max kolme kertaa yhdessä jossain.. tyyliin 2 tuntia syömässä..eli ei baarissa/tai rillumassa

Silloin tällöin. Ei ole mitään tiettyä määrää...

Enemmänkin voitais mennä, kun isovanhemmat asuu aika lähellä ja sukulaisia on muitakin, jotka ottaa meidän muksuja yökylään.
Muksuja on vaan kolme, että ei niitä kovin usein anneta hoitoon... :D

Ei meilläkään ole yhteistä aikaa,ei ole edes sukua lähellä joka auttaisi.Siihen vain tottuu ja se yhteinen aika meillä jota odottaa voi olla se kun saadaan miehen kanssa nukkua vierekkäin.Mies siis paljon yötöissä.

Illat on yhteistä aikaa, kun lapset nukkuu. Muuten ei juurikaan ole. En mää toisaalta osaa kauheesti kaivata semmosta, mitä ei ole koskaan ollut. Kai me palkattas hoitaja, jos oikein alkas asia ottamaan päästä.

Ei asu täällä ketään jolle voisi pojan antaa, mun äiti käy kerran parissa kuussa ja silloin olis mahdollisuus lähteä.

Tosin en mä kyllä mitään "yhteistä" aikaa kaipaakaan, miehen työt on 1 vuorokausi töissä ja 3 vapaalla joten kyllä sitä näkee ihan tarpeeksi muutenkin :whistle:

Meillä nuo hoitopaikat vähissä eikä ihan liki ole yhtään. Hieman kateellisena kuulostelen kun joillain apuja lähellä.. Meillä meni kauan ennenkuin oltiin yö kahdestaan ilman lapsia, oisko ollut liki neljä vuotta.. Enemmän haluaisin miehen kanssa aikaa, mutta tosiaan on vain pari kolme paikkaa, minne lapset voi viedä ja aina ei käy yksiin.. Viimeksi oltiin kahen kesällä ja nyt kovin katson kaikkien työvuoroja, milloin olisi mahdollista. Yö kahden olisi haaveissa esim. neljä kertaa vuodessa.

Meidän kahden olo on silloin kun lapsi nukkumassa.
Ei olla syntymän jälkeen oltu kahdestaan missään (lapsi 2v3kk), eikä ole tarvis, eikä meillä ole hoitajaakaan lapselle.

Meil asuu onneks molempien vanhemmat lähellä ja muitakin luotettavia hoitajia on, jotka mielellään pitää poikia. Mutta se kahdenkeskinen aika on sitten kinkkisempi juttu kun miehellä on niin epämääräset työajat + paljon töitä.
Mä oon itse asiassa nyt opiskellessa muutaman kerran lintsannu koulusta (lapset siis hoidossa) et ollaa päästy kaksin syömään tai jotain.
Ensimmäinen kahden kesken nukuttu yö esikoisen 3,5v syntymän jälkeen oli tuossa viikko sitten :heart:

Ööö...viimeksi ollaan oltu kahdestaa hieman yli 2 vuotta sitten jos ei lasketa kuopuksen synnytystä.
Meillä kun ei noita hoitajia pahemmin ole kun kaikilla kavereilla omia muksuja ja isovanhemmat valitettavasti alkoholisteja.

Yhteistyössä