Haluan lapsen, mies ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reija

Vieras
Meillä on kaksi lasta, toinen kohta neljä ja toinen vajaa kolme. Haluaisin vielä yhden, mutta mieheni on toista mieltä. Mitenköhän saisin hänen mielensä kääntymään =)

meillä sama juttu. poika 6 ja tyttö 4. nyt olis aika tai sitte ei ollenkaan.
ei se sano ehdotonta eitä, luulen, että on van mukavuuden halua.
mutta alunperin mietittiin kolmea.

Jos toinen ei todella ole ihan satavarma että haluaa lisää lapsia, niin miksi ihmeessä sen pää pitäisi kääntää?? Ei ole hyvä juttu kellekään tehdä lisää niitä lapsia jos kummatkin ei ole täysillä mukana. Lapsi ei ole mikään koiranpentu.

ei munkaan mies halua. sitten kun sanon ettei ole muuta vaihtoehtoa kun ero koska mä en voi luopua tästä haaveesta. mies syyttää mua kiristämisestä ja sanoo et ok, tehdään sit kun mä kerran pakotan. sitten mä perun koska en halua painostaa. mutta pakko olisi tilanteelle kohta jotain tehdä.

Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ei munkaan mies halua. sitten kun sanon ettei ole muuta vaihtoehtoa kun ero koska mä en voi luopua tästä haaveesta. mies syyttää mua kiristämisestä ja sanoo et ok, tehdään sit kun mä kerran pakotan. sitten mä perun koska en halua painostaa. mutta pakko olisi tilanteelle kohta jotain tehdä.

:o hei haloo, kasvahan vähäsen.. ei näillä asioilla leikitellä kuin siivousvuoroilla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän se nyt jyrkkää eitä ole koskaan sanonut, mutta, mutta. Jotenkin nyt olis aika tai sitten tosissaan ei koskaan. En halua lapsille kamalan suurta ikäeroa, enkä myöskään sitä, että syön kaikenlaisiin hormoneja lopunikäni ehkäisyyn, saapi sitten ukko-kulta laittaa piuhat kiinni.

Hankitko kolmannen jotta saat sterilisaation :o taitaa olla ihan hyvä että ukkosi osaa päättää itse eikä lähde mukaan painostettuna..

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:

Hankitko kolmannen jotta saat sterilisaation :o taitaa olla ihan hyvä että ukkosi osaa päättää itse eikä lähde mukaan painostettuna..

Eikä kun ukolle sitten piuhat kiinni, jossein enään halua lisää lapsia, joita minä vielä haluaisin.

:o hei haloo, kasvahan vähänsen.. ei näillä asioilla leikitellä kuin siivousvuoroilla..

no en leikittele vaan ihan tosissani olen puhunut että taitaa tiet erota kun näkemyserot on noin valtavat. vai mitä pitäisi tehdä? jäädä suhteeseen jossa olen lapseton, luopua siitä unelmasta? mies sitten, kun otan asian puheeksi ja sanon että meidän on erottava koska en kestä ajatusta lapsettomuudesta, aina siinä vaiheessa sanoo että tehdään vaan sitten se lapsi jos se on niin tärkeä, kyllä hän suostuu, ei halua erota, tehdään lapsi. mutta sen jälkeen sanoo että vain sen takia että mä pakotan ja koska hän ei halua musta erota. niin en mä voi siinä tilanteessa suostua lasta tekemään :o vai niinkö pitäisi sitten tehdä? en ole vielä osannut lopullista eroa tehdä koska olen odottanut joskos mies pikku hiljaa kypsyisi ajatukseen. mutta niin ei näytä tapahtuvan joten ei muu enää auta kun erota. mieluummin olen lapseton ilman suhdetta ja on vähän edes toivoa joskus ehkä löytää mies joka haluaa lapsia, kun lapseton suhteessa jossa tiedän ettei ole toivoa lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

:o hei haloo, kasvahan vähänsen.. ei näillä asioilla leikitellä kuin siivousvuoroilla..

no en leikittele vaan ihan tosissani olen puhunut että taitaa tiet erota kun näkemyserot on noin valtavat. vai mitä pitäisi tehdä? jäädä suhteeseen jossa olen lapseton, luopua siitä unelmasta? mies sitten, kun otan asian puheeksi ja sanon että meidän on erottava koska en kestä ajatusta lapsettomuudesta, aina siinä vaiheessa sanoo että tehdään vaan sitten se lapsi jos se on niin tärkeä, kyllä hän suostuu, ei halua erota, tehdään lapsi. mutta sen jälkeen sanoo että vain sen takia että mä pakotan ja koska hän ei halua musta erota. niin en mä voi siinä tilanteessa suostua lasta tekemään :o vai niinkö pitäisi sitten tehdä? en ole vielä osannut lopullista eroa tehdä koska olen odottanut joskos mies pikku hiljaa kypsyisi ajatukseen. mutta niin ei näytä tapahtuvan joten ei muu enää auta kun erota. mieluummin olen lapseton ilman suhdetta ja on vähän edes toivoa joskus ehkä löytää mies joka haluaa lapsia, kun lapseton suhteessa jossa tiedän ettei ole toivoa lapsista.

Siis teillä ei ole yhtään lasta.. okei mä luulin et lisää lapsia.. sori.. no jos mies ei suostu tekemään ollenkaan lapsia niin on ainakin rehellinen ja voit olla siitä tyytyväinen mut on tosiaan parempi et erootte ja etsit itsellesi kumppanin, jonka kanssa voit yhdessä toteuttaa haaveen..

Eikä kun ukolle sitten piuhat kiinni, jossein enään halua lisää lapsia, joita minä vielä haluaisin.

okei mulla taitaa olla tänään joku paha lukiongelma.. sori.. mut mä oon luullu et sitä ei saa kun vasta kolmen lapsen jälkeen.. ??

okei mulla taitaa olla tänään joku paha lukiongelma.. sori.. mut mä oon luullu et sitä ei saa kun vasta kolmen lapsen jälkeen.. ??

Sitä en tiiä, mutta kai ne laittaa, jos hän on niin varma tästä asiasta. Mä vaan olen aina haluanut monta lasta ja mieskin on sen aina tiennyt. Katsotaan kuinka tässä käy.

Sitä en tiiä, mutta kai ne laittaa, jos hän on niin varma tästä asiasta. Mä vaan olen aina haluanut monta lasta ja mieskin on sen aina tiennyt. Katsotaan kuinka tässä käy.

mä en ikinä painostaisi vain siksi että minä haluan... on sen tulevan lapsen ja muidenkin laspten tulevan perhe-elämän kannalta tärkeää että yhdessä pystytään päättämään asiosita.. musta kuitenkin on parempi ettei hanki vähänkään väkisin lapsia, siitä ei tule kun ongelmia tavalla tai toisella, ei ne ukot "muutu" saatuaan käärön käteen.. vaan siitä alkaa vasta se mietintä et mitä tulikaan tehtyä..

Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Mutta kun se lapsi tulee, niin miehet on ihan myytyjä. Niin se vaan on.
Joitakin täytyy vähän ekan kohdalla painostaa :)
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.
Yritä vaan sitä vauvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Useimmat miehet pelkäävät sitä vastuuta, mikä lasten mukana tulee ja ei ehkä sen takia
halua lapsia.
Olen nähnyt tällaisia pareja ja onnellisia ovat lapsesta, myös se vastahakoinen mies.

:o joskus käy näin mut entäs jos ei käykkään, mitens sitten.. on kuitenkin sitten kolme mukulaa on onneton parisuhde..

ai niin ja lauantai lotto vetämään, jos vaikka ei tarttis mennä ma töihin mut ei sen takia kannata itteensä irtisanoa vielä perjantaina..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
halua lapsia.

:o joskus käy näin mut entäs jos ei käykkään, mitens sitten.. on kuitenkin sitten kolme mukulaa on onneton parisuhde..

ai niin ja lauantai lotto vetämään, jos vaikka ei tarttis mennä ma töihin mut ei sen takia kannata itteensä irtisanoa vielä perjantaina..

toi on mun mielipide.
omaa miestä ei tarvinnut houkutella tekemään ekaa kahta mutta kolmas on kiikun kaakun. jos sanoo ei, niin se on ei.
mutta jos olis ekasta kysymys ja kyse jostain vastuun kntamisesta, mihin on varsin kykeneväinen, niin tekisin kyllä vauvan.
jos yhtään toista tuntee, niin tietää kyllä, että eikö oikeasti halua lapsia vai onko vain mukvuudenhaluinen.

miehesi varmaan ajattelee ihan järkiperusteita. Onko teillä varaa isompaan asuntoon/taloon ja autoihin? Ei kovinkaan moneen autoon mahdu kolmea turvaistuinta/koroketta. Ja ne autot ei ole halvemmasta päästä, vielä jos teillä on kaksi autoa...

Ota kissa.

Mä haluisin kans kolmannen ja mies on ilmottanut ettei yhtään lasta enää tehdä. Olen oppinut elämään asian kanssa vaikka välillä olenkin kateellinen niille jotka saavat lisää lapsia. En halua riidellä tollasesta aiheesta miehen kanssa. Mut todettiin et keskitytään toisiimme ja tehdään jotain kahdestaan kun aikaa kerran toisillemme jää kun ei ole niin montaa lasta. Kannattaa etsiä hyviä puolia siitä asiasta miksi teille ei mahdollisesti tule enempää lapsia.