Haluan laittaa Reimatec -talvihaalarista "osta heti" -ilmoituksen huutonettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Paljonko hinnaksi? Isompien malli vyötärönauhalla, koko 98 cm. Yhdellä lapsella ollut yhden talven. Haalari on ehjä, mutta polvien kohdalta huomaa pientä kulumaa, eli kangas minimaalisesti hieman haalistunut pienistä osista polvia.

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Katsohan huutiksesta ja vertaile...hintahaarukka parista kympistä lähemmäs satasta. Pistä eka isompi hinta, jos ei mee niin tiputa sitten vähän.

Hyvä idea! En ihan tuolla ehdotetulla 30 eurolla ole valmis luopumaan, haalari on kuitenkin kokonaisuutena aika priima, polvien kulumia ei edes huomaa jos ei oikein tiiraamalla tiiraa...

Alkuperäinen kirjoittaja kalluppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Maksoin 140 euroa itse haalarista. Lisää galluppia, kiitos:)

kerro tämä toki ilmoituksessa, niin mua naurattaa vielä enempi! -mitäs maksoit!!! :laugh:

max.30e (postikuluineen)

Olen myynyt tuollaisen aiemmin 70 eurolla, joten hekota vaan:D Silloin kyllä kävi tuuri.

Katsohan huutiksesta ja vertaile...hintahaarukka parista kympistä lähemmäs satasta. Pistä eka isompi hinta, jos ei mee niin tiputa sitten vähän.

Hyvä idea! En ihan tuolla ehdotetulla 30 eurolla ole valmis luopumaan, haalari on kuitenkin kokonaisuutena aika priima, polvien kulumia ei edes huomaa jos ei oikein tiiraamalla tiiraa...

Cittarissa oli viimeiset uudet reimatecit ( hajakokoja ) tarjoushintaan -70% Harmitti kovasti kun koot oli niin pieniä!
Pikkasen asian vierestä....

Mä myin huutiksessa 5 eurolla vähän käytetyn Lassie haalarin. Tosin eihän ne ole uutenakaan kun 40 euron hintasia.

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

Cittarissa oli viimeiset uudet reimatecit ( hajakokoja ) tarjoushintaan -70% Harmitti kovasti kun koot oli niin pieniä!

Mä myin huutiksessa 5 eurolla vähän käytetyn Lassie haalarin. Tosin eihän ne ole uutenakaan kun 40 euron hintasia.

Pienten mallin hinta on muutoinkin matalampi ko merkissä, eli 100 euroa. Mä olen nähnyt Reimatecia halvimmillaan -50 %, yleensä - 30 %. Joten tuollainen ale on varmaan enemmän harvinaisuus. Toisaalta, ostin lapselle just Eccon saappaat - 70 % alesta:)

Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:

Pienten mallin hinta on muutoinkin matalampi ko merkissä, eli 100 euroa. Mä olen nähnyt Reimatecia halvimmillaan -50 %, yleensä - 30 %. Joten tuollainen ale on varmaan enemmän harvinaisuus. Toisaalta, ostin lapselle just Eccon saappaat - 70 % alesta:)

Harvinaisiahan noin suuret alehinnat on. Mutta myivät viimeisiä hajakokoja, mukana myös 98cm.

Yhteistyössä