Haluan kertoa että minua sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Et koskaan tule tätä lukemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Et koskaan tule tätä lukemaan

Vieras
Tiedän ettet tule tätä koskaan lukemaan. Ei sillä ole väliä sillä sinä et välitä. Et tiedä kuinka paljon olet minua satuttanut, pelkästään sillä ettet ole tehnyt mitään. En taas muistanutkaan miten kipeää yksipuolinen rakkaus voi tehdä. En edes muitanut miten kipeää rakkaus voi tehdä. Monta vuotta haaveilin että rakastuisin taas mutta kun niin sitten vihdoin kävin, toivoin että saisin sanani otettua takaisin.
Sinä lupaat ja vannot mutta mitään ei tapahdu. Mies joka välittää ei voi kohdella naistaan näin. Sanot että olemme erilaisia. Olemme todella mutta en halua alistua enää tälle. et edes yritä muuttaa tilannetta vuokseni tai nähdä asiaa minun kannaltani.
Annan sinulle tämän illan aikaa soittaa. Jos et soita klo 24 mennessä tänä iltana poistan sinut elämästäni.
Se sattuu ja on katkeraa mutta en halua polkea itseäni enää näin maahan
Minkä takia tapasinkin sinut. Mikä helvetin järki on yksipuolisella rakkaudella ja sillä että tiedän jo nyt, 26-vuotiaana että tulen elämään elämäni yksin. Että kiitos vaan vitusti näistä kuukausista jotka sinuun tuhlasin.

Nyt lopetat itsesi kiusaamisen ja päätät suhteen, joka vain satuttaa.
Itket itkusi jonkun ystävän olkapäähän, niistät nenäsi ja nostat pääsi pystyyn.
Sinä olet ihan kyllin hyvä tyyppi ja unohda höpinät yksin elämisestä.

Kyllä se onni sinutkin kohtaa. On sinulla kuitenkin asenne kohdallaan.
Onnea matkaan.

Kirjoitus oli kuin minun elämästäni muutama vuosi sitten. Mies oli välinpitämätön en edes viitsi sanoa mikä. Minä hullu vain tuhlasin häneen melkein vuoden. Niin pitkään meni kunnes tajusin, että ei tästä tule mitään. En ole hetkeäkään katunut, että viimein nostin kissan pöydälle, vaikka silloin sattui tosi lujaa. Päätin, että minä elän yksin. Sitten tapasin miehen ja olin aluksi tosi kylmäkiskoinen hänelle, sillä vihasin miehiä. Aloin kuitenkin huomaamaan, että tämä mieshän oli kaikkea sitä, mitä olin aikaisemmassa suhtessa vain toivonut. Nyt ollaan oltu yksissä pian viisi vuotta. Olen miettinyt, että oli oikeastaan avartavaa tavata sellainen pohjanoteeraus. Tiedän ainakin mitä en halua. Häntä pystyyn. Tiedän että nyt sattuu, mutta ajan kuluessa sattuu vähemmän kunnes yksi päivä huomaat, että ei satu enää. Kliseiseltä kuulostaa, niin kuulosti minustakin, kun illalla istuin lenkkipolun varrella itkemässä. Et sinä yksin jää rakkaus saattaa tulla elämääsi vaikka yrittäisit vastaankin hangoitella.

Alkuperäinen kirjoittaja toffee:
Olen miettinyt, että oli oikeastaan avartavaa tavata sellainen pohjanoteeraus. Tiedän ainakin mitä en halua.

Samoin minä ajattelin oltuani 5 vuotta suhteessa, joka oli mahdoton onnistuakseen. Pitkä, mutta hyvä oppiaika: tiedän, mitä en halua, tiedän, mitä en enää ikinä siedä miehen taholta, tiedän arvoni ja oikeuteni.

"Mikä ei tapa, vahvistaa!"

Alkuperäinen, et ole mitenkään ainutkertainen tämän tapahtuneen kanssa. Samaa on tapahtunut monelle naiselle, myös mulle.

Sinulla on oikeus onneen ja tulla rakastetuksi. Jos hän ei kykene sitoutumaan tai ei osaa rakastaa, hän ei ole sinua varten.

Hei kaikki vastannet! Yllätyin että sain näinkin monta vastausta sillä vuodatin tuon tekstini sen takia että halusin saada ääneni jotenkin kuuluviin. Kiitos kuitenkin kaikille vastanneille.
Harmi vain että en ole yksin tämän asian kanssa ( niinkuin eräs mainitsi) Miksi ihmiset (miehet) tekevät näin.Olin ja olen edelleen häneen rakastunut. Sitä ei kohdalleni satu usein ja siksi olenkin niin tuskissani kun en tiedä montako vuotta saan taas yksin odottaa. En seurustele vain sen takia ettei tarvitsisi olla yksin.
Se mikä tässä eniten harmittaa on todella se että se pieni vihan poikanen miehiä vastaan nostaa päätään. Tiedän etten ole "the catch of the year" mutta kai minullakin on oikeus olla rakastettu ja sitten jos joku ei rakasta, miksi ei sitä sano.
Miksi miehet tekevät näin? Varsinkin miehet joiden kaikista viimeisenä odottaisi niin tekevän.
Tämä kyseinen mies oli sittenkin ehkä liian hyvää ollakseen totta.

Alkuperäinen: Älä nyt tuon kokemuksesi takia koko mieskuntaa ala vihaamaan. Meitä miehiä on moneksi, kuten on naisiakin. Eiköhän sitä välinpitämättömyyttä ja rakkaudettomuutta esiinny kohtalaisen tasapuolisesti molemmissa sukupuolissa. Sellaisia kokemuksia ainakin minulla on asiasta. Joskus vain on osattava/pystyttävä irrottautumaan, kun ei saa riittävästi vastakaikua.

Yhteistyössä