E
Et koskaan tule tätä lukemaan
Vieras
Tiedän ettet tule tätä koskaan lukemaan. Ei sillä ole väliä sillä sinä et välitä. Et tiedä kuinka paljon olet minua satuttanut, pelkästään sillä ettet ole tehnyt mitään. En taas muistanutkaan miten kipeää yksipuolinen rakkaus voi tehdä. En edes muitanut miten kipeää rakkaus voi tehdä. Monta vuotta haaveilin että rakastuisin taas mutta kun niin sitten vihdoin kävin, toivoin että saisin sanani otettua takaisin.
Sinä lupaat ja vannot mutta mitään ei tapahdu. Mies joka välittää ei voi kohdella naistaan näin. Sanot että olemme erilaisia. Olemme todella mutta en halua alistua enää tälle. et edes yritä muuttaa tilannetta vuokseni tai nähdä asiaa minun kannaltani.
Annan sinulle tämän illan aikaa soittaa. Jos et soita klo 24 mennessä tänä iltana poistan sinut elämästäni.
Se sattuu ja on katkeraa mutta en halua polkea itseäni enää näin maahan
Minkä takia tapasinkin sinut. Mikä helvetin järki on yksipuolisella rakkaudella ja sillä että tiedän jo nyt, 26-vuotiaana että tulen elämään elämäni yksin. Että kiitos vaan vitusti näistä kuukausista jotka sinuun tuhlasin.
Sinä lupaat ja vannot mutta mitään ei tapahdu. Mies joka välittää ei voi kohdella naistaan näin. Sanot että olemme erilaisia. Olemme todella mutta en halua alistua enää tälle. et edes yritä muuttaa tilannetta vuokseni tai nähdä asiaa minun kannaltani.
Annan sinulle tämän illan aikaa soittaa. Jos et soita klo 24 mennessä tänä iltana poistan sinut elämästäni.
Se sattuu ja on katkeraa mutta en halua polkea itseäni enää näin maahan
Minkä takia tapasinkin sinut. Mikä helvetin järki on yksipuolisella rakkaudella ja sillä että tiedän jo nyt, 26-vuotiaana että tulen elämään elämäni yksin. Että kiitos vaan vitusti näistä kuukausista jotka sinuun tuhlasin.