Haluan erota ilman hyvää syytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kusipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kusipää

Vieras
Otsikossahan se tulee aika kiteytettynä. Kaikki on melko hyvin, olen puolisoni kanssa kaveri ja meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Tullaan hyvin toimeen, mitä nyt kinastellaan välillä. Nyt en pysty kuitenkaan ajattelemaan mitään muuta kuin eroamista ja "oman elämän aloittamista". Ajattelin varata ensi viikolla ajan perheneuvolaan, jotta pääsen puhumaan psykologille.

Haluaisin haluta jatkaa tätä perhe-elämää, mutta kun en halua. Enkä voi avata tätä puheenaihetta vielä mieheni kanssa, koska kusipäisenä ihmisenä vasta hieman ihastuin erääseen toiseen ja selvittelyn jälkeen päädyin siihen tulokseen, että en halua juosta minkään toisen miehen syliin. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että haluaisin juosta tästäkin sylistä pois, ja jos avaan sanallisen arkkuni nyt heti niin tilanne varmasti räjähtää käsiin.

Käytännön tasolla ero varmastikin onnistuisi, mitä nyt tietysti loukkaisi useamman ihmisen tunteita, miksi tunnenkin itseni kusipääksi kun haluan eroa.

Erona aloittajaan on, että syitä on liikaa. En edes tiedä enää mikä on pahin. Mies vain kiristää kahden lapsen kautta. Ei hänkään minua halua. Mutta ei myöskään anna minulle mahdollisuutta mihinkään muuhun elämään. On vanki kotona. En voi muuttaa paikkakuntaa, vaikka jostain töitä löytyisikin. Mies ei anna lasten lähteä mukaani. Tässä sitä ollaan. Enkä koskaan voi edes toivoa, että minua joku muu elämä odottaisi jossain. Ja ikää on kohta nelkyt. Elän täällä vain lasten takia. Tässä helvetissä, jossa toinen tekee mitä haluaa.

[QUOTE="Kiskis";27823795]Erona aloittajaan on, että syitä on liikaa. En edes tiedä enää mikä on pahin. Mies vain kiristää kahden lapsen kautta. Ei hänkään minua halua. Mutta ei myöskään anna minulle mahdollisuutta mihinkään muuhun elämään. On vanki kotona. En voi muuttaa paikkakuntaa, vaikka jostain töitä löytyisikin. Mies ei anna lasten lähteä mukaani. Tässä sitä ollaan. Enkä koskaan voi edes toivoa, että minua joku muu elämä odottaisi jossain. Ja ikää on kohta nelkyt. Elän täällä vain lasten takia. Tässä helvetissä, jossa toinen tekee mitä haluaa.[/QUOTE]

Jos olet tosissasi noin onneton niin vedä itsesi hirteen. Pääset eroon kaikesta kertaheitolla.

Minua käy sääliksi ne miehet jotka ovat sekaantuneet tuollaiseen keskenkasvuiseen tolloon.Minä ensin ajttelin kun luin juttua,että siinä taas joku parikymppinen surkuttelee vääriä valintoja,mutta eipäs ollutkaan kuin 40 kymppinen tollo.Huh...huh..! Mitä jos yrittäisit kasvaa aikuiseksi.

Siitä vaan, jos kerran siltä tuntuu. Kerrankos sitä nyt erottu on. Yksinhuoltajana pitää sitten tulla toimeen omillaan, yhteiskunnan elätit ovat moraalittomia.

Yhteistyössä