H
"haaveilija"
Vieras
Eli olen onnellinen nainen. Vauvahaaveillaan yhdessä mieheni kanssa (ei kuumeilla, jos ymmärrätte eron...). Tarkoitus lopettaa e-pillerit kesällä 2011 ja katsoa miten käy. Mutta nyt on tunne, että en malta odottaa, haluaisin malttaa, koska en tunne kuitenkaan olevani vielä valmis, mutta olen kuitenkin...!?! (hurja mikä lausehirviö tuli
)
Eli mielessä on ollut viettää vielä yksi kesä kahden, tehdä just sitä mitä halutaan. Ja sitä haluankin, mutta...en osaa tätä selittää on vain todella ikävä tunne koko ajan
Halutaan vielä matkustaa mieheni kanssa. Ja kun esim. mietin tulevaa kesää tuntuu paljon houkuttelevammalta ajatus kylmästä oluesta juhannuskokon äärellä kuin olla maha pystyssä. Tai tuntuuko en enää edes tiedä. Toivon niin kovin lastakin, tai enemmän olen ehkä utelias asian suhteen ;D
Onko kenelläkään muulla näin ristiriitaisia tunteita?
Pelottaa, että kun (jos ja toivottavasti) lapsi meille joskus siunaantuu koko muu elämä "loppuu". Juu, ei lopu, mutta muuttuu...Meillä ei ole lainkaan sukulaisia/muutakaan tukiverkkoa nykyisellä asuinpaikkakunnalla, joten yksin olemme mikä huolestettuu :/
Sori sekava kirjoitus, mutta kun ajatukset hyppii niin pahasti koko ajan.
Pliis kertokaa omista kokemuksista, haaveista...
Eli mielessä on ollut viettää vielä yksi kesä kahden, tehdä just sitä mitä halutaan. Ja sitä haluankin, mutta...en osaa tätä selittää on vain todella ikävä tunne koko ajan
Halutaan vielä matkustaa mieheni kanssa. Ja kun esim. mietin tulevaa kesää tuntuu paljon houkuttelevammalta ajatus kylmästä oluesta juhannuskokon äärellä kuin olla maha pystyssä. Tai tuntuuko en enää edes tiedä. Toivon niin kovin lastakin, tai enemmän olen ehkä utelias asian suhteen ;D
Onko kenelläkään muulla näin ristiriitaisia tunteita?
Pelottaa, että kun (jos ja toivottavasti) lapsi meille joskus siunaantuu koko muu elämä "loppuu". Juu, ei lopu, mutta muuttuu...Meillä ei ole lainkaan sukulaisia/muutakaan tukiverkkoa nykyisellä asuinpaikkakunnalla, joten yksin olemme mikä huolestettuu :/
Sori sekava kirjoitus, mutta kun ajatukset hyppii niin pahasti koko ajan.
Pliis kertokaa omista kokemuksista, haaveista...