S
"SeSama"
Vieras
Koska mieheni on työtön, eikä ole edes etsinyt töitä moneen vuoteen.
Koska en tunne henkistä yhteyttä häneen.
Koska en enää halua seksiä tai romantiikkaa hänen kanssaan.
Koska se vaihtoehto, että en saa läheisyyttä ehkä enää koskaan keneltäkään ei tunnu musertavalta.
Koska tulen taloudellisesti paremmin toimeen ilman häntä.
Koska lastenkasvatusperiaatteemme ovat niin erilaiset.
Koska en ole koskaan tuntenut yhteistä kotia omaksi kodikseni tämän 10 vuoden aikana.Se n ollut hänen ja hänen lapsensa koti. Aina.
Koska hän on liian mustasukkainen.
Koska hän on liian paljon minua vanhempi ja aina eri elämänvaiheessa.
Asumusero tuli, koska mieheni tuli kirjaimellisesti hulluksi. Joku psykoosi tms. Ei suostunut kuuntelemaan kehotuksia hoitoon menemisestä ennen kuin minun oli lähdettävä yhteisen lapsen kanssa. Alkoi olla agressiivisuutta ja muuta niin että pelotti jäädä. Myöhemmin on hakenut jotain hoitoa ja tällä hetkellä ihan normaalin oloinen ja haluaisi taas jatkaa yhdessä eloa. Mutta itsestäni tuntuu, että tämä kaikki oli vain viimeinen sysäys kaikenedellä luetellun jälkeen ja asumusero tuntuu paremmalta ajatukselta kuin saman katon alle muuttaminen.
Mutta mutta...
Olen raskaana.
Entäs yhteinen lapsi, kärsiikö hän enemmän erosta kuin kulissisuhteesta?
Suostuisiko mies kuitenkaan siihen kulissisuhteeseen?
Voisiko rakkaus ja yhteinen sävel vielä löytyä (tai edes halu sen etsimiseen)?
Entä jos hulluus uusiutuu?
Olenko itsekäs, kun haluan jatkaa elämääni ilman miestäni?
Koska en tunne henkistä yhteyttä häneen.
Koska en enää halua seksiä tai romantiikkaa hänen kanssaan.
Koska se vaihtoehto, että en saa läheisyyttä ehkä enää koskaan keneltäkään ei tunnu musertavalta.
Koska tulen taloudellisesti paremmin toimeen ilman häntä.
Koska lastenkasvatusperiaatteemme ovat niin erilaiset.
Koska en ole koskaan tuntenut yhteistä kotia omaksi kodikseni tämän 10 vuoden aikana.Se n ollut hänen ja hänen lapsensa koti. Aina.
Koska hän on liian mustasukkainen.
Koska hän on liian paljon minua vanhempi ja aina eri elämänvaiheessa.
Asumusero tuli, koska mieheni tuli kirjaimellisesti hulluksi. Joku psykoosi tms. Ei suostunut kuuntelemaan kehotuksia hoitoon menemisestä ennen kuin minun oli lähdettävä yhteisen lapsen kanssa. Alkoi olla agressiivisuutta ja muuta niin että pelotti jäädä. Myöhemmin on hakenut jotain hoitoa ja tällä hetkellä ihan normaalin oloinen ja haluaisi taas jatkaa yhdessä eloa. Mutta itsestäni tuntuu, että tämä kaikki oli vain viimeinen sysäys kaikenedellä luetellun jälkeen ja asumusero tuntuu paremmalta ajatukselta kuin saman katon alle muuttaminen.
Mutta mutta...
Olen raskaana.
Entäs yhteinen lapsi, kärsiikö hän enemmän erosta kuin kulissisuhteesta?
Suostuisiko mies kuitenkaan siihen kulissisuhteeseen?
Voisiko rakkaus ja yhteinen sävel vielä löytyä (tai edes halu sen etsimiseen)?
Entä jos hulluus uusiutuu?
Olenko itsekäs, kun haluan jatkaa elämääni ilman miestäni?