Haluan elämäni aikana nähdä täydellisen auringonpimennyksen

mutta kun wikipediaa nopeasti selailin niin en saanut selvää milloin sellainen tapahtuu seuraavaksi jossain päin maailmaa, kun siinä puhuttiin vaan suomesta :snotty: venäjänkielisilläkin sivuilla puhuttiin vain niistä jotka tapahtuu venäjällä joten en katsonut muita.

onko muilla samaa haavetta ja kuinka moni on sellaisen jo nähnyt?
 
Gloria Mundi
Luulen etta nain sen Suomessa joskus 80-luvun lopulla; ehka ihan 90-luvun alussa. Tai sitten se oli jotain muuta...... Heh - joo, oli tahankin sitten vastattava ,,,,,,
 
Oli joo! Mie näin sen!! :wave:
Satuin asumaan sillä pienellä paikkakunnalla, joka oli silloin rankattu paikaksi missä näkyy parhaiten. =)
Se oli joskus 80- ja 90-lukujen taitteessa. En ollut kovin vanha itse silloin. Muistan et Isän kanssa hitsauslasin läpi kateltiin sitä. =)
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
http://eclipse.gsfc.nasa.gov/eclipse.html
Tuolta vois löytyä?

Osittainen tulossa 1.8.08
haluan täydellisen :snotty:
vissiin intiaan ens kesänä tai argentiinaan 2010 :snotty: menisin mielummin intiaan mut mistä vitusta rahat?

Tuo elokuinenhan näkyi muistaakseni jossain täydellisenä..
 
Minä oon nähnyt täydellisen auringonpimennyksen. Elokuussa 1999 Turkissa. Elokuun 11. päivä muistaakseni. Ja siitä sitten vajaan viikon kuluttua tapahtui helvetillinen maanjäristys joka tappoi parikymmentä tuhatta ihmistä kaiketi, eli se elokuu jäi mieleen kahdesta syystä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Minä oon nähnyt täydellisen auringonpimennyksen. Elokuussa 1999 Turkissa. Elokuun 11. päivä muistaakseni. Ja siitä sitten vajaan viikon kuluttua tapahtui helvetillinen maanjäristys joka tappoi parikymmentä tuhatta ihmistä kaiketi, eli se elokuu jäi mieleen kahdesta syystä :|
Minä katselin sitä Bulgariassa Mustan meren rannalla, järistyspäivänä olimme jossain lähellä Efesosta.
 

Yhteistyössä