haluako kukaan kysyä ripsipidennyksistä, kysykää :) vastaan mielillään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ripsiteknikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ripsiteknikko"

Vieras
ja anna vinkit niille jotka mietivät hankia niitä.

-olisi hyvä että näkisit työn jälki lähikuvina tai suoraan jonkun silmistä
ripset pitää olla erikseen, ei saa olla liima klöntejä

ripsiteknikolta kysyy mitkä sulle sopi, yleenssä 14mm ja pidemmät eivät sovi kenellekään,
on toki ihmisia kellää on omat ripset aivan ihanat paksuut ja pitkäät niin niille voi laittaa.
jos ripsiteknikko sano että teen minkälaiset sinä haluat, se on huono juttu, koska sinä itse et tiedä mitkä sun ripset jaksavat kantaa, tuloksena lyhyet tynkät ripsipidennyksen jälkein.

yleenssä paksuus laitetaan 0,15mm tai 0,20mm, 0,25mm ovat painavia. 0,25mm tulee nopeampi tehtyä ripsipidennys, ne ovat paksumpia, niitä ei tarvitaan niin paljon.

yksi ripsi yhteen omaan, tunnen ripsiteknikkoita jotka pistävät 2-3 ripsia yhteen, toivottavasti ihminen ei jää ilman ripsiä sitten...

ja älkää katsoko paljonko on vuosia kokemusta, se ei kerro paljon mitään

en tiedä mitä vielä kertoisin
kysykää

Tämä voi olla tosi tyhmä kysymys, mutta voiko niiden kanssa käyttää ripsiväriä ja muuta silmämeikkiä ihan normaalisti? Ja meikinpoistoainetta, vai tekeekö se pahaa niille pidennyksille?

Itse haluaisin ripsenpidennykset lähinnä siksi ettei enää tarvisi joka ainoa päivä leikkiä sen maskaran kanssa, mutta toisaalta haluaisin kyllä pystyä käyttämään sit esim. juhliessa voimakkaampaakin meikkiä.

minulla netti hävisi, anteeksi

huollattaa voi miten sinulle sopi,voit tulla jo viikkon kuluttua jos lähti muutama ripsi, tai voit tulla milloin jäi 4-10 tekoripsiä silmiin, yleenssä se on 2-5viikkoa

ripset ovat muovia, vaikka sanotaan minkki, se on ihan muovia, kuulin että on siberian minkki, se on tosi kallis, en usko että Suomessa laitetaan siberian minkkia missään

toki voi käyttää ripsiväriä ja luomuväriä, kaikki mitä voi pistä normaalisti silmiin, paitsi olisi hyvä jos ne eivät sisältää öljyä, Ja meikinpoistoaine pitäisi olla ilman öljyä.

kaikki materiaalit ovat melkein samanllaiset :)
riippuu tekijästä

kyllä suolaveteen reagoi, ne voivat lähteä nopeampi irti kun normaalisti
mutta kuiteenkin monet hankivat ripsipidennyksiä lomille

Yhteistyössä