Haluaisitko vierasta miestä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekakäyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekakäyttäjä

Vieras
Olen itse 48 v. rouva. Toinen avioliitto menossa ja 20 vuotta yhdessäoloa nykyisen miehen kanssa. Joskus vuosia sitten minulla oli pari kesäleskenä sattunutta irtosuhdetta, yli 10 v. sitten. Seksielämämme on aika laantunut. En kaipaa rakasta läskimahaani äheltämään syliini. Kaipaan jotain muuta. Jotain kiihottavampaa, riettaampaa, ja ehkä salarakasta vakiosuhdetta avioliiton ulkopuolelta. Olenko mielestänne normaali, vai ihan huorahtava? Onko teillä muilla samankaltaisia tilanteita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sekakäyttäjä;10746634:
Olen itse 48 v. rouva. Toinen avioliitto menossa ja 20 vuotta yhdessäoloa nykyisen miehen kanssa. Joskus vuosia sitten minulla oli pari kesäleskenä sattunutta irtosuhdetta, yli 10 v. sitten. Seksielämämme on aika laantunut. En kaipaa rakasta läskimahaani äheltämään syliini. Kaipaan jotain muuta. Jotain kiihottavampaa, riettaampaa, ja ehkä salarakasta vakiosuhdetta avioliiton ulkopuolelta. Olenko mielestänne normaali, vai ihan huorahtava? Onko teillä muilla samankaltaisia tilanteita?

Taitaa melkoisen monella rouvalla, jonka liitto on kulahtanut olla haaveena vierasta saada. Niin miehelläkin.
Et varmaankaan ole mitenkään huorahtava, mielestäni normaali nainen joka on jo sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa. Osaa myöskin sen vaatia mieheltä..
Anna palaa jos siltä tuntuu, mutta katso ettet ihan joka sonniin kapsahda
 
[Luin jostakin, että hyvin matalaääniset miehet ovat saaneet paljon seksiä ! Pitääkö tämä oikeasti paikkansa, onko tästä tehty oikein lääketieteellinen tutkimus ? Kääntäen verrannolisesti
kimeä ääniset mihet eivät ole saaneet juuri ollenkaan seksiä, vai kuinka ?
 
Huomenta!
Itsellä matala, rauhallinen puheääni, lauluääni jossakin baritonin tasossa. Naiset joskus ääntäni "riisuvaksikin" maininneet, seksiäkin mukavasti ollut. Tiedä sitten onko yksinomaan tuosta johtuvaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naisääni;10746869:
[Luin jostakin, että hyvin matalaääniset miehet ovat saaneet paljon seksiä ! Pitääkö tämä oikeasti paikkansa, onko tästä tehty oikein lääketieteellinen tutkimus ? Kääntäen verrannolisesti
kimeä ääniset mihet eivät ole saaneet juuri ollenkaan seksiä, vai kuinka ?


Tutkimuksista en tiedä hölkäsen pöläystä, mutta sen tiedän että huippu-urheilijoilla, siis miehillä, on normaalia kirkkaampi ääni. Siis soi korkeammalla. Onko äänihuulet jotenkin piukilla, en tiedä.

Seksin saannistakaan en kummoisemmin tiedä, mutta korkeaäänisemmän naiset ovat mielestäni erittäin epäseksikkäitä, siis äänensä suhteen.
Kai se on sukupuolesta riippumatta epäseksikästä vielä puhua voimakkaalla äänellä, siis minusta.
 
Minun naapurin kodin asutti entisten naapurien tytär. Äitinsä ääni oli pihisevä kimitys. ja niin on tyttö oppinut äitinsä puhetavan. Edellistä karmeampaa kimitystä kuunneltavaksi. Asia ei tosin liity laisinkaan seksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naisääni;10746869:
[Luin jostakin, että hyvin matalaääniset miehet ovat saaneet paljon seksiä ! Pitääkö tämä oikeasti paikkansa, onko tästä tehty oikein lääketieteellinen tutkimus ? Kääntäen verrannolisesti
kimeä ääniset mihet eivät ole saaneet juuri ollenkaan seksiä, vai kuinka ?


En tiedä, onko oikeaa tutkimusta tehty ?
Sen verran olen joutunut asiaan perehtymään, että murrosiän alkaessa toisilla muodostuu enemmän testosteronia, kuin toisilla.
Sen määrä taas aiheuttaa tiettyjä ominaisuuksia, kuten pienikasvuisia sukuelimiä ja sen yhteyteen yleensä ( naismaisen ) korkean äänen.
Urheilijoiden kohdalla saattaa liittyä voimanhankimiseen tarvittavien aineiden aiheuttamasta oireesta. Varsinkin bodareillahan kiveksetkin ovat viinirypäleen kokoiset.)

Itselläni ei sellaista selvää äänenmurosta koskaan tapahtunut, vaan ääni madaltui pikkuhiljaa hieman siitä, mitä se oli poika- aikoina. Armeijassa en kelvannut aliupseerikouluun, kun komentaja epäili, että ryhmänjohtajan korkeahko ääni ei ole oikein vakuuttavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sekakäyttäjä;10746634:
Olen itse 48 v. rouva. Toinen avioliitto menossa ja 20 vuotta yhdessäoloa nykyisen miehen kanssa. Joskus vuosia sitten minulla oli pari kesäleskenä sattunutta irtosuhdetta, yli 10 v. sitten. Seksielämämme on aika laantunut. En kaipaa rakasta läskimahaani äheltämään syliini. Kaipaan jotain muuta. Jotain kiihottavampaa, riettaampaa, ja ehkä salarakasta vakiosuhdetta avioliiton ulkopuolelta. Olenko mielestänne normaali, vai ihan huorahtava? Onko teillä muilla samankaltaisia tilanteita?


Kohta viiskymppinen ukko ja akka on haluton. Käyn parikymppisen miehen luona ottamassa kossua ja pelaamassa korttia. Oli kalsareissa ja sanoin että on parempi peppu kun akalla, otti kalsarit pois ja näytti munansa ja peppunsa. En ole aikasemmin miehistä tykännyt mutta kiihotuin heti sillä katsomalla. Sitten mentiin sänkyyn ja naitiin kunnolla. Olen käynyt usein "vierasta miestä" moikkaamassa, kivempaa kun kotona vaikka ei olis ennen uskonut että ihastuu mieheen niin tulisesti vanhana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sekakäyttäjä;10746634:
Olen itse 48 v. rouva. Toinen avioliitto menossa ja 20 vuotta yhdessäoloa nykyisen miehen kanssa. Joskus vuosia sitten minulla oli pari kesäleskenä sattunutta irtosuhdetta, yli 10 v. sitten. Seksielämämme on aika laantunut. En kaipaa rakasta läskimahaani äheltämään syliini. Kaipaan jotain muuta. Jotain kiihottavampaa, riettaampaa, ja ehkä salarakasta vakiosuhdetta avioliiton ulkopuolelta. Olenko mielestänne normaali, vai ihan huorahtava? Onko teillä muilla samankaltaisia tilanteita?

Mul on kiva vaimo mutta käyn vanhemman mies kaverin luona kun sitä saa naida. Sanoin sillle huppelissa et haluisin enemmän vierasta. Seuraavan kerralla sillä oli kaksi mustaa miestä kylässä. En aluksi halunnut, mutta konjakki pullon jälkeen housut lähti ja sain molempiin päihin että meinas tukehtua. Kyllä sai vierasta miestä että tuntu. kannatta miesten kokeilla vaikka on akka himassa. Musta on mahtavaa muistella välillä mitä tekivät ja joskus mennä uudestaan uusien miesten kanssa.
 

Similar threads

Yhteistyössä