S
Sekakäyttäjä
Vieras
Olen itse 48 v. rouva. Toinen avioliitto menossa ja 20 vuotta yhdessäoloa nykyisen miehen kanssa. Joskus vuosia sitten minulla oli pari kesäleskenä sattunutta irtosuhdetta, yli 10 v. sitten. Seksielämämme on aika laantunut. En kaipaa rakasta läskimahaani äheltämään syliini. Kaipaan jotain muuta. Jotain kiihottavampaa, riettaampaa, ja ehkä salarakasta vakiosuhdetta avioliiton ulkopuolelta. Olenko mielestänne normaali, vai ihan huorahtava? Onko teillä muilla samankaltaisia tilanteita?