HALUAISITKO tietää jos kumppanisi olisi USKOTON?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
neitiperho
Haluaisin kyllä tietää. En minäkään haluis hirveesti painaa miestä joka käy kiksauttelemassa ohessa myös muita. Tietty satuttaahan aina tieto...tieto kun lisää tuskaa.
Mutta saispa mies samantien lähteäkin. Tottakai niin kauan kun asiasta en mitään tiedä olen onnellinen. Mutta jos ystävä tämän asian salaisi multa niin olisin kyllä ystävälle hieman katkera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just ja eilen moni ei olisi kertonut jos tietäisi tuttavan/ystävän miehen pettävän
Mä kertoisin kyllä. Olen niin ikävä ihminen. Kertoisin siitäkin, jos kaverini pettäisi miestään.
Miks? Miksi sun siihen asiaan pitää puuttua? Vaikka sä itse haluaisit omasta miehestä tietää niin miksi hemmetissä pitää sekaantua muiden asioihin?
 
Vieras
Monella on aika mustavalkoinen näkökulma asiaan. Mä haluaisin tietää. Mutta siksi, että voisin tehdä asialle jotain. Rakastan miestäni, enkä olisi valmis luopumaan. Toki riippuu pettämisen luonteesta. Musta on eri asia olla patologinen valehtelija ja "juosta pillun perässä" kuin esim. olosuhteiden vaikutuksesta ajautua suhteeseen. Joskus olisi hyvä sen petetyn osapuolenkin katsoa ihan tosissaan peiliin. Miksi tilanteeseen on ajauduttu?

Ja kyllä suhde voi jatkua hyvinkin onnellisena vielä pettämisen jälkeenkin! Se tosin vaatii työtä ja tahtomista, molemmilta osapuolilta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just ja eilen moni ei olisi kertonut jos tietäisi tuttavan/ystävän miehen pettävän
Mä kertoisin kyllä. Olen niin ikävä ihminen. Kertoisin siitäkin, jos kaverini pettäisi miestään.
Miks? Miksi sun siihen asiaan pitää puuttua? Vaikka sä itse haluaisit omasta miehestä tietää niin miksi hemmetissä pitää sekaantua muiden asioihin?
Koska se ei ole oikein, että kukaan pettää. Siksi. Ihan samalla tavalla, ku ilmottasin poliisille, jos tietäisin jonkun varastelevan. Koska se on väärin.
 

Yhteistyössä