Haluaisin. Löytäisi helposti vaatteita. Hivelisi itsetuntoa. Ja miehen silmissä olis ihana olla hento, tyyliä heittäis vain olalle ja se olis menoa. Aitoa luolamiestyyliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Suttura:Ja hoikkuuteen olen matkalla (kiloklubissa aherran)
Ennen kaikkea silmissä siintää vanhat valokuvat joita katsoin ja tuore valokuva jonka poikani minusta räpsäs. Herttinen mikä ERO!
Olen siis ollut hoikka ja haluan olla sitä uudelleen.
Ja voi kun sitten on IHANAA mennä vaatekauppaan ja ostaa pienempiä, vartaloa myötäileviä vaatteita eikä mitään telttoja!
Tuo luolamiestyyli muuten tuli nyt plussaksi mun listaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen myös matkalla kohti hoikkuutta. 15kg takana ja vielä edessä 5kg. Minkäkokoinen on mielestänne hoikka ihminen?
160 cm ja 52 kg. Normaalipainoinen oikeasti siis, miehen mukaan laiha mutta omasta mielestäni se pari kiloa pitäisi lähteä. Olen pösilö, tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Haluan olla hoikka. Terveydellisistä syistä ja ulkonäön vuoksi myös. Mulla on läskifobia itseni kohdalla. Muut ihmiset näyttää upeilta isompinakin mutta itselle iskee paniikki heti jos kiloja on yksi liikaa. :/ Ärsyttävää.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Haluan olla hoikka. Terveydellisistä syistä ja ulkonäön vuoksi myös. Mulla on läskifobia itseni kohdalla. Muut ihmiset näyttää upeilta isompinakin mutta itselle iskee paniikki heti jos kiloja on yksi liikaa. :/ Ärsyttävää.
En mä itteeni läskiks kutsu mutta ylipainoiseksi sillä sitä olen muutaman kilon verran. 172cm ja n.82- 83kg. Muksu syntyi 5 viikkoa sitten mutta omassa painossani olen taasen jotakuinkin. Se ei vaan näy ulospäin sillä maha pömpöttää ulospäin koska se oli järkyn iso raskaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
Niimpä juu taas ja sä kun olet niiiiin upeen kokonen ja näköinen!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:160 cm ja 52 kg. Normaalipainoinen oikeasti siis, miehen mukaan laiha mutta omasta mielestäni se pari kiloa pitäisi lähteä. Olen pösilö, tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
Aina ei noita lukemia voi yksin katsoa. Vartalon malli määrää paljon. Kaksi saman mittaista ja painoista voi näyttää ihan erilaiselta.Alkuperäinen kirjoittaja mammi:Hoikka on bmi 20 ja alle
20-25 normaalipainoinen
Etkä ole, sä olet muodokas. Sellainen herkku.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Olen ns pitkä ja tukevahko sellanen emäntä .
Öh, no joo ...enoooo. Mut se siitä. Ei tässä väittelyssä kumpikaan voittaisAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Etkä ole, sä olet muodokas. Sellainen herkku.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Olen ns pitkä ja tukevahko sellanen emäntä .