Haluaisitko olla hoikka, ja miksi?

Suttura
Ja hoikkuuteen olen matkalla (kiloklubissa aherran)
Ennen kaikkea silmissä siintää vanhat valokuvat joita katsoin ja tuore valokuva jonka poikani minusta räpsäs. Herttinen mikä ERO!
Olen siis ollut hoikka ja haluan olla sitä uudelleen.
Ja voi kun sitten on IHANAA mennä vaatekauppaan ja ostaa pienempiä, vartaloa myötäileviä vaatteita eikä mitään telttoja!
Tuo luolamiestyyli muuten tuli nyt plussaksi mun listaan...:)
 
Tumpula
Haluan olla hoikka. Terveydellisistä syistä ja ulkonäön vuoksi myös. Mulla on läskifobia itseni kohdalla. Muut ihmiset näyttää upeilta isompinakin mutta itselle iskee paniikki heti jos kiloja on yksi liikaa. :/ Ärsyttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suttura:
Ja hoikkuuteen olen matkalla (kiloklubissa aherran)
Ennen kaikkea silmissä siintää vanhat valokuvat joita katsoin ja tuore valokuva jonka poikani minusta räpsäs. Herttinen mikä ERO!
Olen siis ollut hoikka ja haluan olla sitä uudelleen.
Ja voi kun sitten on IHANAA mennä vaatekauppaan ja ostaa pienempiä, vartaloa myötäileviä vaatteita eikä mitään telttoja!
Tuo luolamiestyyli muuten tuli nyt plussaksi mun listaan...:)


Vanhat valokuvat ne aina innostaa. Mutta tsemiä sulle kiloklubiin. Ja tuo vaatekaupassa käynti on jotain extremeä, kun voi koittaa lähes mitä vaan, ja kaikki mahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen myös matkalla kohti hoikkuutta. 15kg takana ja vielä edessä 5kg. Minkäkokoinen on mielestänne hoikka ihminen?

Hienosti olet saanut pudotettua, onnee sulle. Ja en osaa sanoa minkäkokoinen ihminen on hoikka. Jokainen on parhaimmillaan siinä omassa tyylissään, mikä hänelle on luontevinta.

 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
160 cm ja 52 kg. Normaalipainoinen oikeasti siis, miehen mukaan laiha mutta omasta mielestäni se pari kiloa pitäisi lähteä. Olen pösilö, tiedän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Haluan olla hoikka. Terveydellisistä syistä ja ulkonäön vuoksi myös. Mulla on läskifobia itseni kohdalla. Muut ihmiset näyttää upeilta isompinakin mutta itselle iskee paniikki heti jos kiloja on yksi liikaa. :/ Ärsyttävää.

Tää on ihan totta. Se täydellisyys iskee aina itsensä kohdalla, vaikka muilta ei vaatisikaan samaa.
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Haluan olla hoikka. Terveydellisistä syistä ja ulkonäön vuoksi myös. Mulla on läskifobia itseni kohdalla. Muut ihmiset näyttää upeilta isompinakin mutta itselle iskee paniikki heti jos kiloja on yksi liikaa. :/ Ärsyttävää.
Peesi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
En mä itteeni läskiks kutsu mutta ylipainoiseksi sillä sitä olen muutaman kilon verran. 172cm ja n.82- 83kg. Muksu syntyi 5 viikkoa sitten mutta omassa painossani olen taasen jotakuinkin. Se ei vaan näy ulospäin sillä maha pömpöttää ulospäin koska se oli järkyn iso raskaudessa.
Olen ns pitkä ja tukevahko sellanen emäntä :D . Reidet, maha ja pepa ongelmakohdat. Muuten esim kasvot saattaa näyttää hoikilta ja ranteet ja nilkat suorastaan luiset. Että esim naamakuvat hämää sikana, niissä ei tajua mun kokoa. Olen epäsuhtainen.
No, tässä imettelen vauvaa työkseni ja toivon että menis miinuksenkin puolelle eli hoikemmaksi kuin ennen raskautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä minkä kokoisia olette jotka haluatte olla hoikkia? Usein törmää sellaisiin jotka ovat hoikkia mutta omasta mielestään ihan hirveän lihavia.
160 cm ja 52 kg. Normaalipainoinen oikeasti siis, miehen mukaan laiha mutta omasta mielestäni se pari kiloa pitäisi lähteä. Olen pösilö, tiedän.
Niimpä juu taas ;) ja sä kun olet niiiiin upeen kokonen ja näköinen!!!!
 

Yhteistyössä