haluaisitko jos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anonyymi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anonyymi"

Vieras
olen 25v nuori mies ok näköinen,urheileva,mukava ja hyvä käytöksinen.kokematon. sukupuoli elin minulla on 10-12cm pitkä erektiossa. haluaisitko harrastaa seksiä kanssani?

Muuten kyllä mutta tuo kokematon kuulostaa pahalta. En haluaisi sänkyyn sellaista jolla on vähän/ei ollenkaan seksikokemusta. Tulisi mieleen että olen vaan opettaja tms :D Muuten kyllä kuulostaa hyvältä :p

No mulle kävisi oikein hyvin kokematon. Jokainen mieshän se pitää mieleisekseen opettaa, ja huonoimmat kokemukset mulla onkin niistä jotka ovat olevinaan niin hyviä, että tietävät mua paremmin mistä nautin.
Mutta minimunassa on se ongelma että homma on aika tylsää jos pitää olla tökkimässä sillä jatkuvasti, ja vieläpä huti.
Mutta jos mies hyväksyy sen ettei se seksi ole mulle tärkeää, enkä jaksa harrastaa sitä kovin usein, niin parisuhteeseen mulle kelpaa varmasti lyhempikin. Tartteeko tuon olla edes kymmentä senttiä, jos ei sillä sitten ole jatkuvasti pakko tuhertaa.

Voisin kyllä, jos tyyppi on miellyttävä. En pelkää miehen kokemattomuutta, tyydyttävälle tasolle oppii kyllä nopeasti, jos vaan on halua oppia. Mulla on kokemusta kahesta täysin kokemattomasta miehestä, hyviä tuli molemmista. :)

[QUOTE="anonyymi";28972644]miten saada kokemusta jos ei pääse kokeilemaan...sijainti oli sitte oulun lääni[/QUOTE]

Ainaki tuosta asenteesta "en saa ketään" pitäis opetella pois. Koska jos sä sen asenteen pidät, ehkä tiedostamattas tuhoat ne mahdollisuudet, tai et näe niitä. Et edes suostu näkemään niitä, jos se asenne on vahva.

Yhteistyössä