Haluaisitko ennemmin kauniit hiukset vai kauniit kasvonpiirteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä haluisin kauniin nassun :D

Entä kumpi näistä:

1. Tavalliset kasvonpiirteet ja upeat hiukset VAI
2. Tavalliset hiukset ja kauniit kasvot

Mä valitsen kakkosen, koska hiuksia voi aika paljon muutella.

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
no mä oon tyyppiä 1 ja ihan tyytyväine, tavallisista kasvoistakin saa meikillä ja hoidolla tosi upeat jos haluaa tai no millaset on tavalliset kasvot ensinnäkään *pohtii* :D

Mä kans ykköstyyppiä. Sekä kasvoja että hiuksia on helppo muuttaa, mutta hiuksia ehkä kuitenkin vielä helpompi. Jos on vaikka iso nenä niin sitä ei voi muuttaa kuin kauneuskirurgialla.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
no mä oon tyyppiä 1 ja ihan tyytyväine, tavallisista kasvoistakin saa meikillä ja hoidolla tosi upeat jos haluaa tai no millaset on tavalliset kasvot ensinnäkään *pohtii* :D

Mä kans ykköstyyppiä. Sekä kasvoja että hiuksia on helppo muuttaa, mutta hiuksia ehkä kuitenkin vielä helpompi. Jos on vaikka iso nenä niin sitä ei voi muuttaa kuin kauneuskirurgialla.
niimpä, mutta en mä näe sitä niin tärkeäksi, kun naama on ihan tavallinen, siis ei siinä oo mitään vikaa tai muuta mitä pitäisi korjata, mutta onhan niitä kauneempiakin piirteitä olemassa, mutta tavallisesta naamasta saa pienellä meikillä tai jopa hyvällä ihohoidolla ilman meikkiä ihan nätin naaman
:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluisin kauniin nassun :D

Entä kumpi näistä:

1. Tavalliset kasvonpiirteet ja upeat hiukset VAI
2. Tavalliset hiukset ja kauniit kasvot

Mä valitsen kakkosen, koska hiuksia voi aika paljon muutella.

onpas tytsimäinen kyssäri???

Yhteistyössä