Haluaisin suudella toista naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shorai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shorai

Vieras
Viime aikoina on mielessä ollut ajatus, että miltä tuntuisi suudella toista naista. Olen käsittääkseni hetero, ainakaan en ikinä ole ollut ihastunut naiseen. Suhtaudun homoseksuaalisuuteen lähinnä kiinnostuneesti. Olen kyllä aina tykännyt katsella kuvia kauniista naisista, mutta niin myös komeista miehistä. Kuka tietää, ehkä mä olen hieman bi.

No ei nyt enää eletä missään 1800-luvulla, ei ole mitään harvinaista että naiset suutelevat ja hieman sekstailevatkin jos ei muuten niin pienessä kännissä ainakin. Sitten on eri asia jos pillu alkaa olla mielessä päivittäin mutta ei siinäkään mitään pahaa ole.

Mulla taas niin, etten koskaan ole ajatellut haluavani suudella naista enkä esim. teini-iässäkään pussaillut tyttökaverieni kanssa tms. Suutelen vain ihastuneena ja satuin ihastumaan naiseen, vaikka minäkin olen enimmäkseen miehistä kiinnostunut ja tämä oli ihan eka kerta, kun naiseen ihastuin. Ja oli kyllä ihana suudelma. :heart: (tai suudelmaT :D), mutta se johtui niistä tunteista ym. eikä siitä, että ko. henkilö nyt sattui olemaan nainen.

Oon suudellut paljon sekä naisia että miehiä. Ja mun kokemuksen mukaan naiset ovat parempia suutelemaan. Jotenkin herkempiä, hellempiä ja keskittyneempiä. Ja huulet ovat mielettömän pehmeät.

Miehillä on tapana kiirehtiä suudellessa ja välillä olla jopa karkeita. Tosin riippuu miehestä (tietenkin).

Suosittelen naista pusukaveriksi ;)

Itse haluaisin kokeilla sormella jonkun toisen naisen römpää. Ihan siis tutkimusmielessä, voisin myös katsoa ja haistaa sitä läheltä. Ihan siis tieteellisessä tarkotuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ++:
Oon suudellut paljon sekä naisia että miehiä. Ja mun kokemuksen mukaan naiset ovat parempia suutelemaan. Jotenkin herkempiä, hellempiä ja keskittyneempiä. Ja huulet ovat mielettömän pehmeät.

Miehillä on tapana kiirehtiä suudellessa ja välillä olla jopa karkeita. Tosin riippuu miehestä (tietenkin).

Suosittelen naista pusukaveriksi ;)

Samaa mieltä. Eikä naisilla ole mitään kiirettä tunkea kieltä suuhun heti ensimmäisenä.

...Tai sitten on sattunut kohdalle todella huonoja miespuolisia suutelijoita. Vaikka aika olematon todennäköisyys on, että kaikki miehet ovat sattuneet suutelutaitojonon häntäpäästä ja naiset ihan jonon kärjestä.

Yhteistyössä