Haluaisin pukeutua kerrankin tyylikkäästi jne

• Viestiketjun aloittaja "selina"
  • Ensimmäinen viesti
"selina"
siskoni ylioppilasjuhliin.. mutta en oikein tiedä miten pukeutuisin.. hametta/mekkoa en kuitenkaan halua.. ehdottakaa mieluiten ihan kuvalla että pystyy oikeasti hahmottamaan paremmin. kiitos :)

kahden pienen lapsen äitinä on vähän päässyt pukeutumis asiat lipsumaan ja kaappi täynnä koti rytkyjä vaan :)

"vieras"
Hommaa itsellesi harmaa kotelomekko. Menee keväällä, kesällä ja syksyllä. Vaikka musta jakku, avokkaat ja kirjekuorilaukku. Olet aina tyylikäs ja voit käyttää tuota kokonaisuutta monissa tilaisuuksissa.

Osta laadukasta materiaalia, niin on juhlava.

[QUOTE="vieras";26278487]Hommaa itsellesi harmaa kotelomekko. Menee keväällä, kesällä ja syksyllä. Vaikka musta jakku, avokkaat ja kirjekuorilaukku. Olet aina tyylikäs ja voit käyttää tuota kokonaisuutta monissa tilaisuuksissa.

Osta laadukasta materiaalia, niin on juhlava.[/QUOTE]

Eiks ap just kirjoittanut aloituksessaan, että ei halua hametta / mekkoa?

"Anne"
Itselläni on mekko ja jakkupuku. Jakkua käytän jos on viileämpi mutta esim. keskikesällä laitan ne suorat housut ja jonkun juhlavan paidan. Sopivilla keleillä olen käyttänyt niitä suoria housuja, kivannäköistä rypytettyä tuubitoppia ja mustaa boleroa.

"vieras"
Mä itse tykkään Masain vaatteista. Tässä monenlaisia housuyhdistelmiä tuossa kesä 2012 kuvastossa. Vähän erilaisia, mutta mun mielestäni kivoja :)

http://www.masai.dk/pages/katalog6s.asp

Yhteistyössä