Haluaisin ostaa miehelle hajuveden, suositelkaa jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Pitäisiköhän käydä lunttaamassa, mikä se sen tuoksu oli jota en voi oikein sietää. Haluaisin miehelle jonkun raikkaamman, nuorekkaan tuoksun enkä nyt pääse kauppoihin haistelemaan. Boss miellyttää, koska ex käytti sitä. Mutta en muista mitä merkkiä oli, sillä oli sitä sprayna jossain kellertävä/mustassa pullossa muistaakseni. Haluaisin ostaa netistä.

Millaisia teidän miehet käyttää, tiedättekö nettikauppoja mistä vois ostaa?

Itselleni haluaisin samalla ostaa jonkun kivan.
Itselläni on tällä hetkellä: Diorin Poison (mun ikisuosikki!), Naomi Campellin Cat Deluxe (tykkään, ei liian voimakas vaikka päivätuoksuksi), sitten olen saanut anopilta Gloria Vanderbiltin tuoksun, josta toisaalta tykkään mutta on hiukan liian tunkkainen mun makuun.

Bossit on hyviä. En tiedä tarkempia nimiä. :(

Sit Dieselin sellanen nyrkki. Pullo on siis nyrkin muotoinen.

Armanilla on kans muutama hyvä, mut ei montaa.

Hitsit, kun en muista nimiä. Jos löydän aamulla tän ketjun, niin stalkkaan miehen kaapin. Löytyy paljon hyviä.

Englannista tilaa, niinkuin melkein kaikki kosmetiikat meille. Feelunique, lookfantastic ainakin on ok kauppoja. Ja edullisia Suomen hintoihin verrattuna.

• Tykkää
Reactions: newbie
Jopas on tullut paljon ehdotuksia... voi että mitenkähän tässä osaa mitään päätöstä tehdä :D Olisipa rikas niin voisi ostaa pulloja toisensa perään kokeiltavaksi!
Ja minulle itselleni ei tuoksut ole juurikaan tuttuja kun on vain parit hajuvedet yleensä ollut kaapissa. Pitäisi kyllä päästä isompaan kaupunkiin Sokkarille haistelemaan!

Chanelin Allure Homme Sport. On raikkaan tuoksuinen ja nuorekas. Ei tule mitään vanha elostelija -haisua, vaikka suihkauttaisi vahingossa vähän enemmänkin. Sopii silti kaiken ikäisille. Uutta Eau Extreme versiota en tarkoita. On eri tyyppinen tuoksu.
http://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Allure-Homme-Sport-607.html

Giorgio Armanin Black Code.

Mahtava tuoksu, toimii niin naisten kuin miestenkin mielestä. Sokkotestasin muutamalla tyttökaverilla miesten tuoksuja ja tämä nousi niistä ykköseksi.
Helppo ostaa lahjaksi kun sopii moneen makuun, ei liian persoonallinen mutta ihana tuoksu.

Yhteistyössä