Haluaisin olla välillä mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madicken04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Madicken04

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
24 106
1
36
Olisi kiva voida kutsua meille vieraita tulemaan heti kun kotiudun töistä, tietäen että kämppä on järkyttävässä kunnossa, jääkaappi tyhjä (oli tarkoitus käydä kaupassa yhdessä illemmasta) jne. Luottaa vaan siihen että puoliso kyllä hoitaa kaiken kuntoon kahden uhmaikäisen ja koiranpennun kanssa. Se olisi vaan niin ihanan rentouttavaa, ei tarvitsisi huolehtia mistään... =)

Muutenkin voisin vaihtaa äitiysvapaan välillä isyysvapaaksi. Kotona olisi paljon kivempaa jos voisi jättää siivoamiset, pyykit, ruuanlaitot, esikoisen kuntoutusasiat ym kaikki töissäkäyvän puolison harteille ja keskittyä vaan leikkimään lasten kanssa.

Arvatkaan kumpi on lasten mielestä kivempaa seuraa, äiti vai isi? :whistle:

Mutta nuohan ovat jokaisen perheen sovittavissa olevia asioita. Eivät kaikki miehet ole luonnostaan samanlaisia sen vähempää kuin kaikki naisetkaan. Suurempia eroja löytynee eri yksilöistä saman sukupuolen parista kuin eri sukupuolten väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Mutta nuohan ovat jokaisen perheen sovittavissa olevia asioita. Eivät kaikki miehet ole luonnostaan samanlaisia sen vähempää kuin kaikki naisetkaan. Suurempia eroja löytynee eri yksilöistä saman sukupuolen parista kuin eri sukupuolten väliltä.

Peesi. Täältä löytyy ahkera mies.

Pitäisikö sitten minun haluta olla välillä nainen? Hmm... se ois siistiä.. voisin tulla tänne haukkumaan kaikkia miehiä sioiksi, ja samalla kysellä miten valmistan kumisaappaasta ja head&shoulders-shampoosta maittavan iltapalan ja kysellä tietääkö kukaan että jos menen naimisiin niin voinko "sanoa" tahdon sijasta "sure, why not".

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Pitäisikö sitten minun haluta olla välillä nainen? Hmm... se ois siistiä.. voisin tulla tänne haukkumaan kaikkia miehiä sioiksi, ja samalla kysellä miten valmistan kumisaappaasta ja head&shoulders-shampoosta maittavan iltapalan ja kysellä tietääkö kukaan että jos menen naimisiin niin voinko "sanoa" tahdon sijasta "sure, why not".

Sä voit tehdä tuota samaa jo nyt.

How you give shoulders? :o :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo ei mua kiinnostaisi saada mitään killutinta jalkojen väliin, mieluummin sitten vaikka otsaan.
Joskus tuntuu, että mulla onkin sellainen. Kuusmetrinen :kieh:

Siit on helppo tulkita mielialoja. Kun on iloinen se on pystyssä onneton niin se roikkuu poskella. Peloissaan kutistua pienen pieneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:

How you give shoulders? :o :saint:

Mieluiten hieman paistettuna, puoliraakana, ei kuitenkaan liiaksi maustettuna, ja mieluiten lämpimänä. No annan olkapääni sille joka niitä kaipaa, aamulla tai yöllä, kunhan voin vain auttaa.

Mieluiten hieman paistettuna, puoliraakana, ei kuitenkaan liiaksi maustettuna, ja mieluiten lämpimänä. No annan olkapääni sille joka niitä kaipaa, aamulla tai yöllä, kunhan voin vain auttaa.

I usually give head instead... :whistle:

Yhteistyössä