Haluaisin niin kovasti tulla taas raskaaksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malttamaton"

Vieras
Mua ihan hävettää, että en malta ottaa rauhallisesti raskautumisyritysten kanssa, vaikka kuopus on alle 1v ja toiveissa jo kolmas lapsi. Miehen kanssa ehkäisy jätettiin jo kesällä pois ja sovittiin, että tulee jos ja kun on tullakseen, mutta niin vaan taas kyttään ovista tikkujen kera, ryystän greippimehua ja petyn joka kerta kun kuukautiset alkaa. Juuri kuulin erään sukulaisen olevan raskaana, ja sekös taas sysäsi tätä hinkua vielä eteenpäin. Olen vaan niin malttamaton luonne... Sitten jotenkin hävettää, kun kuitenkin on jo kaksi rakasta lasta olemassa ja moni ystävä kamppailee lapsettomuuden kanssa.

Tiedän tunteen. Mulle ei ole vielä yhtäkään lasta ja tää odottamisen odottaminen on niin piinaavaa. Ovuloin tässä kierrossa luultavasti ekaa kertaa 2 vuoteen ja jotenkin olin jo älyttömän toiveikas mutta negahan sieltä tuli :( En ymmärrä miten joku voi yrittää lasta sillain tulee jos tulee mentaliteetilla :D Ihan tuskaa oli oottaa noi pari viikkoo että voi sen testin tehä, mietin sitä kans koko ajan että mitähän tuolla tapahtuu ja oisin antanut mitä vaan jos oisin jotenkin tiennyt heti oviksen jälkeen tuleeko raskaaks...

täällä toinen malttamaton, sillä erolla että toinen täyttää vasta 6kk ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. mutta ainahan sitä saa toivoa ja yrittää.

Mä ovuloin ihan säännöllisesti, mutta ei silti tärppää, ilmeisesti koska olen vielä imettänyt tuota kuopusta. Silti sitä aina kovasti toivoo ja sitten iskee muutamaksi päiväksi masis, kun alkaa kuukautiset.

en oo asiaan kerenny paremmin perehtyy, mutta vaikuttaako imetys raskautumiseen, jos kuukautiset kuitenkin tulevat ihan ajallaan. Itselläni olisi tarkoituksena kuitenkin imettää vielä reilu puoli vuotta.

en oo asiaan kerenny paremmin perehtyy, mutta vaikuttaako imetys raskautumiseen, jos kuukautiset kuitenkin tulevat ihan ajallaan. Itselläni olisi tarkoituksena kuitenkin imettää vielä reilu puoli vuotta.

Kuopusta kun yritettiin saada alulle, raskautuminen onnistui vasta 2 kk esikoisen imetyksen lopettamisen jälkeen. Nyt taas jo 5kk yritetty ja ovuloin joka kierrossa, mutta ei vaan tärppää. Todennäköisesti ihan sama juttu, että vasta kun hormonitoiminta "normalisoitunut". Mulla viimeksi imetyksen lopettaminen aiheutti melkoisen hormonimyrskyn, jota kesti useampi viikko.

no niinpä tietysti. Meillä ei muutenkaan tuo lastenteko ole onnistunut niinkuin oppikirjoissa. Ja edellisen imetyksen aikana oli yksi keskenmeno ihan ensimmäisillä viikoilla.
Pitääkin syventyä aiheeseen paremmin kun saa (toivottavasti) kuukauden sisällä lopetettua yöimetyksen ja alkaa ensin nuo kuukautiset.

Yhteistyössä