Haluaisin näyttää miehelleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mööh

Jäsen
28.04.2008
303
2
18
kuinka paljon häntä rakastan. <3 Usein sen kerron, mutta nyt haluaisin jotenkin (ihan kotona, suht arkisesti) näyttää sen. Tiukkaa on rahallisesti tällä hetkellä, mutta olisiko teillä jotain ideaa tuon toteuttamiseen? Siis pienellä budjetilla.

Tee miehen lempiruokaa ja jälkkäriä, tarjoa hierontaa.
Sano välillä rakastan sinua spontaanisti.
No Joo, näköjään sanotkin niin useasti :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarvipäinen enkeli;28949393:
Tee miehen lempiruokaa ja jälkkäriä, tarjoa hierontaa.
Sano välillä rakastan sinua spontaanisti.
No Joo, näköjään sanotkin niin useasti :)

Täytyypä kaivella huomisillalle hierontaöljy kaapin perukoilta :) Ja katella jotain hepeniä päälle. Ja toivoa parasta, että vauva nukkuu ajoissa... :D etten minä väsähä ensiks.

[QUOTE="nuuh";28949403]Päälle valkoinen pakahduttava mekko ja harso tukkaan, pappi vierelle ja odotatte kotiin saapuvaa ylkää heti eteisessä.[/QUOTE]

Asian vierestä, mikä on ylkä?

Arjen pienet teot, keität kahvit valmiiksi, aamiainen sänkyyn, hierontaa, huomioimista, helpottaa toisen askareita. Minullä läikähtää aina lämmin tunne rinnassa kun mies on minua varten esim. raapannut auton ikkunat talvella valmiiksi. Nehän ovat rakkauden tekoja. :)
Itse eilen esim. kävin ostamassa miehelle yhden jutun jota se ei ole ehtinyt itse ostamaan. Oli iloisesti yllättynyt.
Ylipäätään sellainen missio että koettaa tehdä toisen elämän mukavaksi. Jos huomaa että toinen on väsynyt, antaa hänen ottaa lunkimmin esim. yksi ilta tai päiväunet.
Ja kyllä minusta rakkauden osoitus on sekin kun kysyy haluaisitko viettää miesten/naistenillan kavereiden kanssa ja tarjoutuu olemaan lasten kanssa. Paljon paremmalla mielellä sitä lähtee omiin menoihin kun se ehdotus on tullut toisen suusta.

Jos huomaa että toisella on joku rästihomma, esim. irronnut nappi tai mitä tahansa, tekee sen joutaessaan toisen puolesta.

Teot kertoo enemmän kuin sanat. Vaikka sanatkin ovat toki tärkeitä!

• Tykkää
Reactions: Sarvipäinen enkeli
#24 Markstruggle to buy more expensive thngis which will save them money in the long runA two pack of CFL bulbs in the US costs $1.98.Hardly outside of anyone's financial reach.If one asks the lighting manager at one of our home improvement stores(one of our TV networks did) they will tell you that they sell more CFL bulbs then incandescent bulbs.It would appear that the Great Unwashed in the US are for the most part adopting CFL bulbs without being forced.It's just part of Republican Dogma that if the free market system is producing the desired result without government intervention then the government should stay out of it.

Ite ehkä otan ennemmin arjen pienet päivittäiset teot kuin kerta vuoteen suuren teatraalisen jutun. Tänä iltana meinasin jo kuudelta nukahtaa istualtani, jolloin mies osoitti rakkauttaan ja passitti minut nukkumaan ja otti itse vauvan hoidettavakseen, jolla oli parin tunnin itkut päällä. Sainkin liki 3 tuntia nukuttua, nyt tosin hetkisen taidan valvoa. Omaa miestäni on helppo hemmotella arjessa tekemällä aamupala ja eväät valmiiksi, hoidan myös asioita, joista hän ei tykkää kuten virastossa jonottamiset, hankin meille mahiksia autoajeluihin, joista mies tykkää, katsomme leffoja ja pelaamme yhdessä, nähdessäni erikoisemman tumman lageroluen ostan sellaisen saunaolueksi miehelle, tarjoudun hieromaan hänen hartioitaan tai teen sängyssä jotain mistä tiedän hänen erityisesti ilahtuvan. Gourmetsuklaa on myös hänelle mieleen, sekä kunnon mediumiksi paistettu piffi.

Ihan pienet arkiset jutut ilahduttaa mun ukkokultaani. Jos hän tulee keikalta kun mä olen jo nukkumassa, jääkaapista löytyy valmiit leivät ja termarista kahvia. Eilen tein muuten vaan hänen herkkujaan, alku-, pää- ja jälkiruuat ja syötiin vallan fiinisti vaikkei ollut mitään syytä juhlaan. Tänä aamuna oli aamupala ja aamusauna hänelle valmiina. Saatan imuroida myös hänen autonsa samalla kuin omani. Ei niiden tekojen tarvitse kummosiakaan olla kun toiselle tulee hyvä mieli