Haluaisin laulaa pari biisiä cd:lle, mitenköhän se onnistuisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mulla on jo muutaman vuoden ollut haaveena tehdä sukulaisille joululevy, mutta kun en oikein tiedä että miten moisen sitten ikäänkuin voi toteuttaa.

Ehkei Sony lainaa studiotaan mun muutamaa biisiä varten, joten mikä olisi ikäänkuin vähän realistisempi (edullisempi) tapa?

Mä tarttisin siis taustamusiikin, paikan ja vehkeet (sekä jonkun tekijän) siihen, että homma saadaan sihen pisteeseen, että mulla on kätösissä valmis cd.

Kellään niin mitään tietoa että miten moinen onnistuu? Minne pitäisi olla yhteydessä ja ennen kaikkea, mitä tuo lysti mahtaa maksaa?

Muutaa siellä oli tältä alueelta...mutta noi vaikutti aika...suurilta. Siis kun en mä taida ihan mikään levyartisti olla. En kehtaa soitella mihinkään isoihin paikkoihin. Ja se on varmaan aika ison hintastakin.

Justiin joku semmoinen ihan pieni pulju ois se mun juttuni :D

Mutta jos en moista löydä, niin kaipa se on noita sitten katteltava :)

Otin ton linkin kyllä jostain keskustelusta, missä joku amatööribändi etsi studiotilaa. Et kaippa noissa käy kaikenlaista hiihtäjää levyttämässä. :)

Ei kun mua nauratti ajatus että joku mun sukulainen antais mulle itselaulamansa levyn :D
Toiselta puolen sukua on kaikilla sellaiset harakanäänet että voi luoja... Niin ja mullekin on tainnut sellainen periytyä että en mä ehkä :D

Mä aattelin tehdä levyyt meidän molemmille mammoille, eli ei se sen suurempaan sukulaislevitykseen menis :D :D

Ja sekin vielä sillä rajauksella, että ne biisit ois joululauluja...levyn voisi siis laittaa joulkoppaan ja kaivaa kerran vuodessa esiin, jos siltä tuntuu :)

• Tykkää
Reactions: as if
[QUOTE="minttu";25233922]Siis ei se riitä, että studion vuokraat, jos tarvitset soittajat siihen myös.[/QUOTE]

Joo, jotain taustoja tartten. Mutta ei sen tartte olla mikään oikea bändi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Karaokea meet laulaa baariin ja joku kaveri nauhottaa sen :)
Tai ostat jonkun karaokelevyn

Baarissa taitaa olla hippasen muutakin hälyä siinä samalla :)

Eikä keltään löydy semmoisia laitteitakaan. Ja en mä ihan niin pätevä laulaja ole, etteikö sitä tarttis yhtään parannella :D :D

Yhteistyössä